جزئیات تیراندازی به خودروی حامل نماینده شهرستان اسلام آباد غرب و دالاهو/ شهادت دو نفر در این حادثه/ تلاش پلیس برای دستگیری ضاربان

در جریان تیراندازی به خودرو های حامل نماینده شهرستان اسلام آباد غرب و برخی از مسئولان این استان، دو نفر به شهادت رسیدند؛ تلاش از سوی پلیس برای دستگیری ضارب یا ضاربان ادامه دارد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، عصر امروز ، سه دستگاه خودرو سوزوکی ویتارا حامل دکتر “فلاحت پیشه” نماینده شهرستان اسلام آباد غرب و دالاهو، “فرامرز اکبری” فرماندار شهرستان دالاهو، “فرزاد افضلی” مدیرکل شیلات استان کرمانشاه و نیز دکتر “حبیب الله نیک عزم” دامپزشک که از سمت ” بالا طاق” به مقصد شهر ” ریجاب” در حال حرکت بودند، در سه کیلومتری این شهر از سوی یک دستگاه خودرو مورد حمله مسلحانه قرار گرفتند.

این گزارش حاکی است، ضاربان نرسیده به پاسگاه انتظامی “بزمیرآباد” خودرو را به آتش کشیده و سپس به سمت روستاهای اطراف متواری شدند.

در این حادثه، دکتر “نیک عزم” دامپزشک و “کرمی” راننده یکی از خودروها به علت جراحات وارده، به شهادت رسیدند همچنین مدیرکل شیلات استان کرمانشاه و فرماندار شهرستان دالاهو نیز مجروح شدند.

بلافاصله با حضور فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو در موقعیت و همچنین عوامل انتظامی و امنیتی، کنترل امنیت منطقه تامین و طرح مهار اجرا شد؛ تلاش برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربان از سوی پلیس ادامه دارد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *