رد رشوه 40 ميليون ريالي پليس محلات

مامور کلانتري شهرستان محلات، دست رد بر رشوده 40 ميليون ريالي قاچاقچيان مواد مخدر زد.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سرهنگ “مجيد مهرانفر” رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان با اعلام اين خبر گفت: چندي پيش در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي، تيم گشتي پليس کلانتري 13شهرستان محلات هنگام کنترل محورهاي مواصلاتي اين شهرستان به يک دستگاه پرايد که حامل مواد مخدر بود، مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ مهرانفر، يادآور شد: ماموران انتظامي در بازرسي از خودرو موفق به کشف مقاديري مواد مخدر شدند و بلافاصله راننده و سرنشين خودرو را دستگير و به پليس شهرستان منتقل کردند.

اين مقام انتظامي، افزود: متهمان در هنگام انتقال به يگان جهت رهايي از قانون، 40 ميليون ريال به مامور کلانتري پيشنهاد رشوه مي دهند که اين مامور وظيفه شناس با صحت عمل خود، ضمن رد رشوه با هماهنگي بازرسي شهرستان، بلافاصله وجه موصوف را صورتجلسه و ضميمه پرونده مي کند.

رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان مرکزي با بيان اين كه هر دو متهم با تشكيل پرونده و صورتجلسه پيشنهاد رشوه، به مقام قضائي معرفي شدند، از عموم شهروندان خواست، هرگونه انتقاد، پيشنهاد و تقدير را در راستاي عملكرد پليس با دفتر نظارت همگاني (197) در ميان بگذارند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *