رئیس پلیس راهور تهران بزرگ :

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از متوقف شدن اجرای طرح اصلاح ترافیکی منطقه ۱۲، پس از ۳ روز از آغاز آن به دلیل ترافیک و آنچه که وی مشکلات دیگر این طرح خواند، خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از تسنیم سردار سید تیمور حسینی ، با تأیید خبر ملغی شدن اجرای طرح ترافیکی منطقه 12 که خیابان‌های مجاهدین اسلام، ابن سینا، ناطقی و … را تحت تاثیر خود قرار داده بود اظهار کرد: این طرح به واسطه ایجاد مشکلاتی از جمله مشکل ترافیکی، تا رفع ایرادات آن لغو شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در روزهای اخیر به دنبال اجرای این طرح، شاهد افزایش بار ترافیکی در خیابان‌های واقع در طرح مذکور بودیم که طبق توافقات انجام شده مقرر شد تا اجرای این طرح متوقف شود و پس از رفع ایرادات، مجدداً مورد بررسی قرار گیرد.

اجرای طرح اصلاح ترافیکی منطقه 12 که از عصر روز پنجشنبه کلید خورده بود در حالی متوقف شد که حتی دو روز بعد از آغاز این طرح، ناکارآمد بودن آن قابل مشخص بود و این خبرگزاری، در گزارشی از شکست آن و نارضایتی مردم خبر داد؛ البته شهرداری منطقه 12 نیز در پاسخ به این گزارش و در تماس با این خبرگزاری، ضمن رد این احتمال از محقق شدن 80 درصد اهداف این طرح خبر داده بود.

به هر حال این طرح که دست‌اندرکاران آن مدعی انجام تحقیقات 6 ماهه پیش از اجرای آن بودند بعد از گذشت 3 روز در حالی ملغی شد که اجرای آن مشکلات ترافیکی عدیده‌ای را به همراه داشت.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *