مبارزه با قاچاق کالا اقدام عملی در اجرای اقتصاد مقاومتی است

فرمانده ناجا گفت: مبارزه با قاچاق کالا اقدام عملی در راستای پیشرفت اقتصاد داخلی و توسعه اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش سادس، سردار حسین اشتری بعد از ظهر امروز در جلسه قرارگاه نوروزی پلیس گلستان اظهار کرد ماموریت‌های پلیس به صورت شبانه روزی است و کار ما خدمت‌رسانی به مردم است که این اقدام بهترین عبادت محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: موضوع مبارزه با قاچاق کالا مورد تاکید مقام معظم رهبری است و به طور قطع مبارزه با قاچاق کالا اقدام عملی در راستای پیشرفت اقتصاد داخلی و توسعه اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: در سال اقتصاد مقاومتی می‌توان با مدیریت جهادی و اتکا به امکانات داخلی بیشترین بهره‌وری و توفیق را کسب کرد.

اشتری با تاکید بر اینکه اقتدار در ناجا توام با رافت و مهربانی باید سرلوحه کار ماموران پلیس باشد افزود: اقدامات شبانه روزی پلیس در عرصه‌های مختلف نقش موثری را در امنیت حاکم بر جامعه ایفا می‌کند.

اشتری تاکید کرد: همکاران ما در اقصی نقاط کشور آماده اجرای ماموریت و برقراری نظم و امنیت هستند که این اقدامات رضایتمندی مردم از پلیس را افزایش خواهد داد که رضایت مردم از پلیس بهترین عیدی مردم به پلیس است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: خوشبختانه آمار سوانح رانندگی در سطح کشور رو به کاهش است که امیدواریم این روند کاهشی تا پایان سال ادامه داشته باشد.

اشتری گفت: تکریم ارباب رجوع و استانداردسازی رفتار پلیس با اجرای برنامه‌های قرارگاه جهادی آموزش باید مورد توجه فرماندهان و مدیران باشد که این امر خوشبختانه باعث افزایش کارایی کارکنان پلیس در ماموریت‌ها شده است.

وی در پایان ابراز کرد: خوشبختانه استان گلستان در عرصه نظم و امنیت و کاهش جرایم جایگاه مناسبی دارد که این امر باعث شده رضایتمندی مردم از پلیس گلستان افزایش یابد و گلستان امروز در جایگاه دوم کشور در زمینه رضایتمندی مردم از پلیس قرار دارد.

منبع: فارس

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *