شرور مسلح در عملیات پلیس هرمزگان دستگیر شد

فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری یک شرور مسلح و کشف یک قبضه سلاح جنگی در یک اقدام موفق پلیسی در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار عزیزاله ملکی با  تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی میناب با انجام کار اطلاعاتی، بهره گیری از شیوه‌های پلیسی و با همکاری خوب مردمی از فعالیت مجرمانه فردی، مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی بیان داشت: ماموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع با تشکیل اکیپی به محل اعزام شدند که پس از حضور در محل، متهم از درون منزل با اسلحه کلاش اقدام به تیر اندازی به سمت ماموران کرد که در پی یک اقدام ضربتی و درگیری مسلحانه، متهم به صورت سطحی مجروح و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطر نشان کرد: متهم” م- ج “28 ساله جهت مداوا به بیمارستان میناب منتقل و در بازرسی از منزل وی یک قبضه اسلحه کلاش به همراه سه تیغه خشاب و23 تیر جنگی و 26 پوکه مربوطه ، آلات استعمال مواد مخدر و مقادیری مواد مخدر شیشه و یک اتیکت نظامی کشف و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس امنیت عمومی شهرستان منتقل شد.

سردار ملکی اذعان داشت: در این درگیری مسلحانه یکی از کارکنان وظیفه از ناحیه ران پای چپ به صورت سطحی مجروح و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شد.

این مقام انتظامی استان ضمن قدردانی از تعامل و همکاری مردم فهیم استان با پلیس در برقراری نظم و امنیت انتظامی، اجتماعی و ترافیکی و تاکید بر قاطعیت پلیس در اجرا و تداوم طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز استان، از عموم مردم در جای جای نقاط استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه و غیر‌قانونی توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 پلیس را مطلع کرده تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *