توقيف 13 هزار خودرو رانندگان پرخطر در تعطيلات/ توزيع شدن بار بازگشت مسافران

رئيس پليس راهور ناجا از برخورد با 13 هزار راننده پرخطر در طول 3 روز گذشته و تعطيلات عيد فطر خبر داد و گفت: خودرو اين متخلفان برابر قانون توقيف و به پارکينگ منتقل شده است.

به گزارش سادس به نقل از پابگاه خبری پلیس سردار “تقي مهري” ضمن تقدير از همکاري خوب رانندگان در خصوص توزيع بار بازگشت سفر خود، اظهار کرد : بار بازگشت در اکثر محورهاي مواصلاتي عادي است اما در برخي محورها مانند چالوس، هراز، فيروزکوه و قزوين – رشت  بار ترافيکي نيمه سنگين است.
وي با بيان اين که مشکل خاصي در خصوص سوانح رانندگي در اين چند روز نداشتيم، افزود: برابر دستور و تدابير  فرمانده ناجا نيروهاي کمکي نيز به پليس راهور ملحق شدند تا ترافيک ايمني را براي مسافران فراهم کنيم.
رعايت قوانين از سوي 99 درصد رانندگان
رئيس پليس راهور ناجا به برخورد پليس با خودروهاي متخلفان در اين مدت اشاره و بيان کرد: طي 3 روز گذشته 13 هزار خودرو رانندگان پرخطر توقيف و ضمن اعمال قانون، به پارکينگ منتقل شدند که البته اين ميزان در مقايسه با 18 ميليون خودرو بسيار ناچيز است.
وي گفت: برابر آمارهاي دريافتي 99 درصد رانندگان در طول تعطيلات قوانين و مقررات رانندگي را رعايت کرده‌اند و تنها يک درصد از قوانين تخطي داشته‌اند.#
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *