انتقامگیری بر سر مهریه / مردی که عكس‌هاي خصوصي همسرش را در اينستاگرام منتشر كرد

 مرد جوان که همسرش با به اجرا گذاشتن مهریه‌اش باعث زندانی شدن او شده بود، تصمیم به انتقامجویی از او گرفت.

 به گزارش سادس به نقل از “جام نیوز”،  اين مرد عكس‌هاي خصوصي همسرش را در اينستاگرام منتشر كرد تا براي او پاپوش بسازد اما پليس دستش را رو كرد.چند روز پيش مرد جواني نزد مأموران پليس فتاي خراسان جنوبي رفت و از همسرش شكايت كرد. او گفت: از مدتي قبل با همسرم اختلاف داشتيم تا اينكه او مهريه‌اش را به اجرا گذاشت و من براي مدتي به زندان افتادم. وقتي آزاد شدم، فهميدم كه همسرم در اينستاگرام صفحه‌اي با نام خودش باز كرده و در آن صفحه عكس‌هاي كاملا خصوصي خود را منتشر كرده و حتي خودش را فردي مجرد معرفي كرده است. اين در حالي است كه ما هنوز از هم جدا نشده‌ايم و او همسر قانوني من است.

با اظهارات اين مرد، همسرش به پليس فتا احضار شد اما در تحقيقات گفت كه نمي‌داند چه‌كسي به اسم او در اينستاگرام فعاليت مي‌كند. او مدعي شد كه هرگز اين صفحه را راه‌اندازي نكرده و خبر ندارد كه چه‌كسي از عكس‌هاي خصوصي او سوءاستفاده كرده است. با اظهارات اين زن، تحقيقات كارشناسان پليس فتا ادامه يافت و آنها اين بار در بررسي‌هاي تخصصي و پيگيري‌هاي سايبري متوجه شدند كسي كه صفحه مورد نظر را ساخته، نه زن جوان بلكه شوهرش بوده است.

با اين اطلاعات مرد جوان دستگير شد و وقتي ديد چاره‌اي جز بيان حقيقت ندارد لب به اعتراف گشود و گفت: وقتي همسرم مهريه‌اش را به اجرا گذاشت و مرا به زندان انداخت از او كينه به دل گرفتم. اين كينه وقتي بيشتر شد كه متوجه شدم هردو پايش را توي يك كفش كرده و قصد جدا شدن از من را دارد. براي همين تصميم به انتقامجويي گرفتم و وقتي از زندان مرخصي گرفتم، صفحه‌ مورد نظر را ايجاد كردم تا پس از آن بتوانم از او شكايت و برايش دردسر ايجاد كنم كه موفق نشدم.سرهنگ حسيني، رئيس پليس فتاي خراسان جنوبي با بيان اين خبر گفت: پس از اعترافات متهم براي او قرار قانوني صادر شد و پرونده‌اش در اختيار مرجع قضايي قرار گرفت.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *