عوامل موثر در موفقيت سازماني ؛ حفظ آمادگي جسماني،ارتقاء مهارت و آموزش

فرمانده يگان هاي ويژه ناجا گفت: حفظ آمادگي جسماني،ارتقاء مهارت و آموزش از عومل موثر در موفقيت يگان ويژه در ماموريت ها است.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار”حسن کرمي”در جمع کارکنان يگان ويژه استان فارس، با اشاره به توانمندي هاي امروز نيروهاي مسلح در ايران اسلامي اظهار کرد: موفقيت، عزت و سربلندي در اهتمام و توجه به اعتقادات ديني و انجام وظايف محوله محقق مي شود و اين بي شک يکي از مهمترين شاخصه هاي تمايز نيروهاي مسلح ايران اسلامي با ساير کشورهاست.

 وي، يگان هاي ويژه را يک واحد تمام عيار انقلابي در مجموعه ناجا معرفي کرد و افزود: الزامات فعاليت هاي يگان هاي ويژه ناجا “اخلاص عمل” است و موفقيت ما در ماموريت ها تنها زماني حاصل مي شود که بتوانيم “روحيه جهادي” داشته باشيم.

 فرمانده يگان هاي ويژه ناجا در ادامه با اشاره به گزارش هاي ستاد کل نيروهاي مسلح عنوان کرد :”يگان ويژه” يکي از آماده ترين واحدهاي واکنش سريع در سطح کشور براي مقابله با بحران ها است.

فرمانده يگان هاي ويژه ناجا اضافه کرد: امروز يگان ويژه با بهره گيري از گردان هاي عملياتي خود در سطح کشور به عنوان اولين واحد واکنش سريع،آماده اعزام به هرنقطه از ايران جهت مقابله با اتفاقات پيش بيني نشده است.

اين مقام ارشد انتظامي در ادامه ارتقاء توان جسماني، به روز بودن آموزش ها،مهارت افزايي مداوم در فراگيري و پيشبرد روش هاي نوين در کنار تقويت روحيه علمي و بصيرتي کارکنان را مهمترين عوامل آمادگي در سطح يگان هاي ويژه ناجا دانست.

سردار کرمي بيان کرد :اگر ما مي خواهيم يگاني به معناي واقعي ويژه داشته باشيم بايد با حفظ آمادگي جسماني و ارتقا مهارت ها ، آموزش هاي خودمان را متناسب با تهديدات دشمن پيش ببريم.

فرمانده يگان هاي ويژه ناجا در پايان با بيان اينکه آينده خوبي را در يگان ويژه استان فارس پيش بيني مي کنم، گفت:استان پهناور فارس به لحاظ اجتماعي و جغرافيايي يکي از نقاط استراتژيک کشور محسوب مي شود و نيروهاي پليس ويژه در اين استان نيازمند مديريت “کارآمد” و “تقويت روزافزون” هستند و انتخاب فرمانده در اين يگان عملياتي هم بر رعايت همين اصل و اساس انجام مي گيرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *