دستگيري آدم ربايان 20 ميلياردي در البرز

فرمانده انتظامي استان، خبر داد: با تلاش ماموران پليس آگاهي استان، آدم رباياني که با ربودن يک سنگ کار ساختماني به بهانه انجام امور ساختماني از خانواده اش درخواست 20 ميليارد ريال کرده بودند، دستگير و فرد ربوده شده آزاد شد.

به گزارش سادس به نقل از پابگاه خبری پلیس سردار “کامراني صالح” در نشست خبري با اصحاب رسانه با اعلام اين خبر گفت: در پي دريافت پرونده آدم ربايي از شعبه اول دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان کرج به پليس آگاهي استان البرز بررسي موضوع در دستور کار ماموران اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: بررسي هاي ميداني حاکي از آن بود که در نيمروز چهارم تيرماه فردي از کارگران ساختماني و متبحر در امر سنگ کاري نماي ساختمان به همراه برادر همسرش از باغستان کرج جهت برآورد قيمت سنگ کاري ساختمان نيمه کاره اي با يک دستگاه خودرو 405 به رانندگي شخص ناشناسي به مقصد چيتگر از ميانجاده کرج سوار خودرو شده است اما در محل ساختمان نيمه کاره، راننده با ترفند و دادن وعده هاي دروغين، فرد مذکور را سوار بر خودرو خود مي کند و به سرعت از محل متواري مي شود.

سردار کامراني صالح، بيان داشت: با توجه به متواري شدن خودرو، همراه فرد ربوده شده جهت طرح شکايت آدم ربايي به کلانتري منطقه چيتگر مراجعه مي کند و سپس به همراه پرونده به پليس آگاهي تهران بزرگ اعزام مي شود اما با توجه به اين که محل شروع جرم (محل سوار شدن) شهرستان کرج بوده است، پرونده جهت رسيدگي از بازپرسي جنايي تهران به دادسراي شهرستان کرج ارجاع داده مي شود.

اين مقام انتظامي، گفت: پس از انتقال پرونده به پليس آگاهي استان البرز موضوع تحت رسيدگي بود که آدم ربا طي تماس با همراه اقوام فرد ربوده شده در قبال آزادي وي درخواست 20 ميليارد ريال مي کند.

فرمانده انتظامي استان البرز، ادامه داد: بلافاصله تيم هاي اطلاعاتي تشکيل و با سرپرستي مستقيم رئيس پليس آگاهي استان با انجام اقدامات فني و عملياتي بي وقفه و شبانه روزي در نهايت سرنخ هايي از افراد آدم ربا در تهران شناسايي شد.

وي، اظهار کرد: در اين مرحله تيم هايي متشکل از کارآگاهان اداره جنايي و عمليات ويژه پليس آگاهي استان البرز به تهران اعزام شدند و در يک عمليات غافلگيرانه پس از ورود به پاتوق آدم ربا در ابتدا فردي را که به عنوان نگهبان در محل ورودي سکونت گاه مذکور حضور داشت، دستگير کردند.

سردار کامراني صالح ادامه داد: در مرحله بعد و در بازرسي از آن محل، فرد گروگان در حالي که چشم و دست و پا بسته مورد شکنجه و آزار و اذيت قرار گرفته بود و آثار ضرب و جرح و سوختگي روي بدنش نمايان بود، آزاد شد و چهار نفر متهم ديگر نيز دستگير شدند.

فرمانده انتظامي استان البرز در پايان در خصوص شيوه و شگرد متهمان گفت: آدم رباها که از وضعيت مالي فرد ربوده شده مطلع بودند با يک نقشه حساب شده وي را به صورت صوري و به بهانه سنگ کاري نماي ساختمان در منطقه چيتگر به سر قرار کشاندند و از آنجا با ترفند سفارش چندين مورد سنگ کاري نماي ساختمان در مناطق مختلف تهران وي را به مخفيگاه خود انتقال دادند و پس از وارد کردن جراحات متعدد بر بدن وي و آزار و اذيتش، طي تماس با اقوام او از آن ها خواستند تا در قبال پرداخت 20 ميليارد ريال، آن فرد را آزاد کنند که با سرعت عمل ماموران پليس آگاهي، گروگان آزاد و گروگانگيران دستگير شدند .#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *