باند آدم‌‌ربایان میلیاردی اتباع خارجی در البرز متلاشی شد/ دریافت پول انگیزه آدم‌ربایان

فرمانده انتظامی استان البرز از متلاشی‌شدن باند ۴نفره گروگان‌گیران اتباع خارجی در استان البرز خبر داد.

به گزارش سادس یه نقل از تسنیم سردار بخشعلی کامرانی‌صالح در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز در ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار شد اظهار داشت: به‌دنبال آدم‌ربایی در دو هفته گذشته گزارشی از یکی از شعبات دادگاه به پلیس آگاهی استان البرز داده شد.

وی افزود: ۴ نفر در این پرونده فردی با شغل نماکاری ساختمان را به‌بهانه خرید سنگ از منطقه باغستان کرج به تهران می‌برند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: گروگان‌گیران طی تماسی با خانواده فرد ربوده شده در قبال آزادی وی ۲ میلیارد تومان پول درخواست می‌کنند.

سردار کامرانی صالح گفت: پرونده فرد ربوده شده ابتدا به دستگاه قضایی تهران ارجاع شده ولی به‌سبب اینکه شروع آدم‌ربایی از کرج بود پرونده به دستگاه قضایی استان البرز ارجاع شد.

وی با بیان اینکه تیم‌های اطلاعاتی پلیس برای پیدا کردن آدم‌ربایان در البرز تشکیل شد اظهار داشت: با تلاش صورت گرفته سرنخی از آدم‌ربایان در تهران شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز با ابراز اینکه گروگان در زمان اسارت مورد شکنجه قرار گرفته و قسمتی از اعضای بدنش سوخته بود، گفت: با تلاش مأموران مخفیگاه متهمان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در ساعت ۳ بامداد دوشنبه در پاتوق آدم‌ربا فردی که به‌عنوان نگهبان حضور داشت دستگیر شد و در مرحله بعدی در بازرسی از محل فرد گروگان در حالی که چشم و دست و پای وی بسته شده و مورد شکنجه و آزار و اذیت قرار گرفته بود آزاد شد.

وی با اعلام اینکه آدم‌ربایان و گروگان همگی از اتباع کشور افغانستان بودند، اظهار داشت: در مرحله بعدی عملیات ۴ نفر از آدم‌ربایان نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی البرز در مورد انگیزه آدم‌ربایان عنوان کرد: دریافت پول انگیزه آدم‌ربایان بود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *