رعايت هنجار‌ها و ارزش‌هاي اخلاقي، مطالبه مردم از پليس است

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان با تاكيد بر حفظ ارزش‌هاي اخلاقي در تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگري گفت: رعايت هنجار‌ها و ارزش‌هاي اخلاقي، مطالبه جدي مردم از پليس است.

به گزارش  سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، “علي بهرامي” در نشست تعاملي با معاون فرهنگي سپاه نينواي گلستان بر تعامل هرچه بيشتر دو دستگاه در اجراي طرح‌هاي امنيتي و انتظامي تاكيد كرد.

وي با بيان اين كه هدف دو دستگاه اجراي حفظ ارزش‌ها و دفاع از كيان انقلاب اسلامي است، گفت: همكاري پليس و سپاه مي‌تواند تضمين كننده امنيت در جامعه باشد.

بهرامي، اقدامات فرهنگي و پيشگيرانه را يكي از مهمترين اولويت‌هاي پليس در راستاي پيشگيري از وقوع جرايم دانست و گفت: در همين راستا با انعقاد تفاهم ‌نامه‌هاي همكاري با ساير دستگاه‌هاي فرهنگي، اقدامات موثري در راستاي آگاهي بخشي و اطلاع رساني به شهروندان برداشته شده است.

وي، استان گلستان را از استان‌هاي مسافرخيز و به عنوان معبر و مقصد مسافران دانست و بيان داشت: در بعد انتظامي، امنيت مسافران در تفرجگاه‌ها و مناطق تفريحي و گردشگري با استقرار ايستگاه‌هاي پليس و حضور مستمر گشت‌هاي انتظامي فراهم خواهد شد.

اين مقام انتظامي، ادامه داد: رعايت شئونات، ارزش‌ها و موازين اخلاقي از مهمترين مطالبات مردم و مسافران از پليس در اين اماكن است.

وي، تصريح كرد: با اقدامات فرهنگي، آموزشي و تعامل بين پليس و سپاه مي‌توانيم نسبت به پاسخگويي به مطالبات برحق مردم، جامه عمل بپوشانيم.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي گلستان، اضافه كرد: برپايي نمايشگاه‌هاي ترويج عفاف و حجاب،‌ برگزاري كلاس‌هاي ديني و عقيدتي،‌ پخش اذان و اقامه نماز جماعت و توزيع بسته‌هاي آموزشي و فرهنگي در بين مسافران مي‌تواند در ارتقاء آگاهي ‌هاي عمومي و ترويج فرهنگ اعتقادي بسيار موثر باشد.

وي، متذكر شد:‌ در همين راستا با همكاري شهرداري‌ها و سازمان‌هاي فرهنگي و اجتماعي در سواحل دريا و مناطق گردشگري گلستان برنامه‌هاي متنوع فرهنگي در دست اقدام است.

بهرامي با تاكيد بر اين كه عدم توجه به ارزش‌ها و باورهاي ديني و اخلاقي خط قرمز پليس در اجراي طرح انتظامي و ترافيكي تابستان است، خاطرنشان كرد: در صورت مشاهده هرگونه هنجارشكني و عدم توجه به موازين اخلاقي، متخلفان با برخورد قانوني پليس مواجه خواهند شد.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي گلستان در پايان با هشدار به اين كه مناطق گردشگري، خلوتگاه هنجارشكنان نخواهد بود از شهروندان خواست هرگونه تخلفات و ناهنجاري از سوي برخي افراد هنجارشكن را از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش كنند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *