معرفی توانمندیهای شرکت طرح واندیشه در نهمین نمایشگاه بورس ، بانک و بیمه

 توانمندی های شرکت طرح واندیشه بهساز ملت در صنعت وصول مطالبات در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک و بیمه تهران معرفی می شود.
به گزارش سادس به نقل ازرویکرد شرکت طرح واندیشه بهساز ملت به عنوان بزرگترین شبکه احیای منابع مالی در ایران با حضور در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک و بیمه تهران که از ۲۰ تا ۲۳ تیرماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی برگزار می شود قابلیت ها و توانمندی های خود را در عرصه صنعت وصول مطالبات در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.

بر پایه همین گزارش این نمایشگاه که بزرگترين رويداد ايران در زمينه بورس، بانک و بيمه است و در راستاى معرفى قابلیتهاى نهادهاى مالى داخلی و خارجی برگزار مى شود اهداف مختلفی از جمله فرهنگ سازی عمومی و بالابردن سواد مالی اقشار جامعه ،ارتقای صنعت مالی کشور و بالابردن سطح تعاملات بین شرکتی و بین المللی صنعت مالی ایران را مد نظر دارد.

به گزارش روابط عمومی طرح واندیشه، ماموریت نمایشگاه نهم شامل نمایش دستاوردها و توانمندی های داخلی و خارجی در صنعت مالی ،جلب توجه ویژه جامعه به صنعت مالی ، بوجود آوردن فضای مناسب برای مشارکت کنندگان جهت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی ، ایجاد بستری مطلوب برای تعامل و مذاکره (B۲B و B۲C) و جذب علاقه مندان، متخصصان و فعالان صنعت مالی زیر یک سقف در طول ۴ روز است .

بنابر این گزارش شرکت طرح واندیشه بهساز ملت که ۱۰ سال سابقه فعالیت در صنعت وصول مطالبات دارد و موفق شده است ضمن ایجاد ۸۵ دفتر نمایندگی در سطح کشور و راه اندازی اولین مرکز آموزش جامع علمی کاربردی در رشته وصول مطالبات ،عنوان بزرگترین و معتبرترین شبکه احیای منابع مالی ایران را از آن خود کند قصد دارد در این نمایشگاه علاوه بر معرفی قابلیت ها و دستاوردهای خود در احیای منابع مالی، در زمینه آمادگی خود برای قبول مسئولیت وصول مطالبات معوق بانک ها ، بیمه ها ، موسسات اعتباری و دیگر سازمان ها و نهادهای حقوقی و حقیقی نیز اطلاع رسانی نماید.
گفتنی است علاقه مندان به بازدید از غرفه شرکت طرح واندیشه بهساز ملت می توا نند از ۲۰ تا ۲۳ تیرماه به طبقه اول سالن خلیج فارس(سالن ۴۴A- غرفه ۷۱۶) مراجعه نمایند

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *