اجرای طرح «سالم سازی سواحل دریا» با اعزام اولین گروه از یگان های ویژه

فرمانده یگان های ویژه ناجا از اعزام واحد های تقویتی یگان های مرکز جهت اجرای طرح “سالم سازی سواحل دریا” به مناطق شمال کشور خبر داد.

به گزارش سادس سردار “حسن کرمی” در گفتگو با پایگاه خبری پلیس، در خصوص حضور یگان ویژه در طرح سالم سازی دریا  اظهار داشت : با توجه به تعطیلی فصل تابستان فرصتی برای مردم ایجاد شده تا با سفر به مناطق دیدنی و خوش آب و هوا از موهبات الهی بهره مند گردند که در این میان سواحل زیبای دریای خزر گردشگران فراوانی را به خود جذب می کند. وی افزود : با عنایت به پیش رو بودن تعطیلات عید سعید فطر، از امروز ۱۴ تیرماه، واحد هایی از یگان های مستقر در مرکز با بهره گیری از امکاناتی همچون موتورهای چهارچرخ ،جت اسکی ،جایروپلن و توان موجود با رویکرد جدید نسبت به انجام این ماموریت مهم به استان های مازندران و گیلان اعزام شدند.

فرمانده یگان های ویژه ناجا تصریح کرد: در راستای فرهنگ سازی میان مسافران تابستانی استان های شمالی کشور، به ویژه شهرهای ساحلی، یگان ویژه با رویکرد اطلاع رسانی و انجام تبلیغات، نسبت به آگاه سازی هموطنانی که جهت گذراندن اوقات فراغت خود به این شهرها سفر می کنند نیز تمهیدات ویژه ای را در نظر گرفته است.

این مقام انتظامی اشاره کرد: استقرار نیرو در طول نوار ساحلی دریای خزر ، به ویژه  نقاط حادثه خیز و ممنوعه که فاقد ناجیان غریق، اورژانس و هلال احمر می باشد از جمله اقداماتی است که یگان ویژه جهت پیشگیری از حوادث تلخ و ناگوار انجام داده است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا پیرامون ماموریت ارتقاء امنیت اجتماعی سواحل دریا نیز افزود: مقابله جدی با مصادیق بدحجابی و سایر ناهنجاری های اجتماعی که موجب نا امنی فضای اجتماعی سواحل می شود نیز از جمله اقدامات پیشگیرانه ای بوده است که یگان ویژه نیروی انتظامی قاطعانه و در اوج رعایت اخلاق نسبت به آن اقدام تا موجبات رضایت و آرامش شهروندان را فراهم آورد.

سردار کرمی در پایان با تقدیر از هموطنان گرامی و مسافران سفرهای تابستانی به جهت همکاری و همیاری صمیمانه با مجموعه پلیس بخصوص یگان ویژه، از آنان خواست تا با رعایت نکات و هشدارهای پلیسی در ایام مسافرت خود بخصوص استفاده از دریا ، سفر خوب و خوشی را به خاطر بسپارند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *