اجراي طرح «سالم سازي سواحل دريا» با اعزام اولين گروه از يگان هاي ويژه

فرمانده يگان هاي ويژه ناجا از اعزام واحد هاي تقويتي يگان هاي مرکز جهت اجراي طرح “سالم سازي سواحل دريا” به مناطق شمال کشور خبر داد.

به گزارش سادس سردار “حسن کرمي” در گفتگو با پايگاه خبري پليس، در خصوص حضور يگان ويژه در طرح سالم سازي دريا  اظهار داشت : با توجه به تعطيلي فصل تابستان فرصتي براي مردم ايجاد شده تا با سفر به مناطق ديدني و خوش آب و هوا از موهبات الهي بهره مند گردند که در اين ميان سواحل زيباي درياي خزر گردشگران فراواني را به خود جذب مي کند. وي افزود : با عنايت به پيش رو بودن تعطيلات عيد سعيد فطر، از امروز 14 تيرماه، واحد هايي از يگان هاي مستقر در مرکز با بهره گيري از امكاناتي همچون موتورهاي چهارچرخ ،جت اسکي ،جايروپلن و توان موجود با رويکرد جديد نسبت به انجام اين ماموريت مهم به استان هاي مازندران و گيلان اعزام شدند.

فرمانده يگان هاي ويژه ناجا تصريح كرد: در راستاي فرهنگ سازي ميان مسافران تابستاني استان هاي شمالي كشور، به ويژه شهرهاي ساحلي، يگان ويژه با رويكرد اطلاع رساني و انجام تبليغات، نسبت به آگاه سازي هموطناني كه جهت گذراندن اوقات فراغت خود به اين شهرها سفر مي کنند نيز تمهيدات ويژه اي را در نظر گرفته است.

اين مقام انتظامي اشاره کرد: استقرار نيرو در طول نوار ساحلي درياي خزر ، به ويژه  نقاط حادثه خيز و ممنوعه كه فاقد ناجيان غريق، اورژانس و هلال احمر مي باشد از جمله اقداماتي است كه يگان ويژه جهت پيشگيري از حوادث تلخ و ناگوار انجام داده است.

فرمانده يگان هاي ويژه ناجا پيرامون ماموريت ارتقاء امنيت اجتماعي سواحل دريا نيز افزود: مقابله جدي با مصاديق بدحجابي و ساير ناهنجاري هاي اجتماعي كه موجب نا امني فضاي اجتماعي سواحل مي شود نيز از جمله اقدامات پيشگيرانه اي بوده است كه يگان ويژه نيروي انتظامي قاطعانه و در اوج رعايت اخلاق نسبت به آن اقدام تا موجبات رضايت و آرامش شهروندان را فراهم آورد.

سردار کرمي در پايان با تقدير از هموطنان گرامي و مسافران سفرهاي تابستاني به جهت همكاري و همياري صميمانه با مجموعه پليس بخصوص يگان ويژه، از آنان خواست تا با رعايت نكات و هشدارهاي پليسي در ايام مسافرت خود بخصوص استفاده از دريا ، سفر خوب و خوشي را به خاطر بسپارند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *