اعلام محدوديت ترافيکي عيد سعيد فطر در محور هاي مواصلاتي استان قزوين

رئيس پليس راه استان قزوين از اعمال محدوديت هاي ترافيكي ايام تعطيلات عيد سعيد فطر در محور هاي مواصلاتي استان خبر داد .

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سرهنگ ” نصراله بيگلري ” گفت: به منظور ارتقاء ضريب ايمني و ايجاد ترافيك روان در ايام تعطيلات عيد سعيد فطر، محدوديت هاي ترافيکي در محور هاي مواصلاتي استان قزوين اعمال خواهد شد.

اين مقام مسئول بيان داشت: در محور اتوبان “قزوين – کرج”(باند شمالي) و محور قديم “قزوين – رشت” تردد انواع کاميون و تريلر به استثناي خودروهاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا ساعت 24روز سه شنبه مورخه 15/04/95 ممنوع است.

سرهنگ بيگلري اضافه کرد: در محور قديم “قزوين – رشت” و بالعکس روزهاي چهارشنبه 16/04/95 و جمعه 18/04/95 از ساعت 8 تا ساعت 24 تردد انواع کاميون تريلر به استثناي خودروهاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني ممنوع است.

وي افزود: در محور اتوبان “قزوين – کرج” روز چهارشنبه مورخه 16/04/95 از ساعت 7 تا 2بامداد(باند جنوبي) و روز جمعه 18/04/95 از ساعت 12 الي 1 بامداد روز شنبه در (باند جنوبي)و روز شنبه مورخه 19/04/95 از ساعت 12 الي 24 تردد انواع کاميون تريلر به استثناي خودروهاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني ممنوع است.

در پايان رئيس پليس راه استان از کليه رانندگان در خواست کرد ضمن رعايت مقررات راهنمايي رانندگي با آرامش بيشتري رانندگي و به علت افزايش تردد در محورها فاصله طولي را رعايت و از تغيير مسير ناگهاني در آزاد راه ها خودداري و در زمان خستگي و خواب آلودگي با هدايت خودرو به پارکينگ، استراحت و سپس به مسير خود ادامه دهند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *