اجراي طرح تابستانه پليس راهور از 16تيرماه/ طرح ترافيک از 19تيرماه به حالت عادي بازمي گردد

رئيس پليس راهورتهران بزرگ در حاشيه نشست خبري تمهيدات ترافيکي عيد فطر گفت:طرح تابستانه پليس راهور با هدف پوشش تفرجگاه ها و برخورد با تخلفات حادثه ساز، سرعت غير مجاز، دوردورکردن خودروهااز تاريخ 16تيرماه آغاز خواهد شد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار سيد تيمور حسيني در حاشيه نشست خبري با اشاره به ترافيک سنگين در خروجي شهر تهران با مصادف شدن به تعطيلات و آغاز سفرهاي تابستانه، گفت: همکاران ما در اين ايام به صورت ويژه در محورهاي خروجي حضور خواهند داشت.

اين مقام انتظامي ادامه داد::طرح تابستانه پليس راهور با هدف پوشش تفرجگاه ها و برخورد با تخلفات حادثه ساز، سرعت غير مجاز، دوردورکردن خودروهااز تاريخ 16تيرماه آغاز خواهد شد.

وي ادامه داد: از روز شنبه 19تيرماه ساعات طرح ترافيک و زوج و فرد به حالت عادي خود يعني از ساعت6:30 الي 17براي ورود به طرح ترافيک و از ساعت 6:30 تا 19 وروزهاي پنج شنبه از 6:30تا ساعت13جهت ورود به محدوده زوج و فرد اجرا خواهد شد.

رئيس پليس راهور تهران بزرگ در ادامه با اشاره به اعلام موافقت شوراي عالي ترافيک با طرح موسوم به LEZ گفت: اين مسئله هنوز به ما ابلاغ نشده و قرار است رئيس پليس راهور ناجا نسبت به اين طرح اطلاع رساني لازم را انجام دهد ولي بايدگفت که اين طرح با طرحي که در گذشته اعلام شده بود،تفاوت زيادي دارد و اصلاحات زيادي بر روي آن انجام شده است.

سردار حسيني در پايان به کنترل معاينه فني خودروها باهدف ايمني و کاهش صدمات و تصادفات رانندگي اشاره و تصريح کرد: خوشبختانه در 2ماهه امسال شاهد کاهش 41درصدي کشته شدگان نسبت به مدت مشابه سال گذشته در تهران بوديم.

به گفته اين مقام انتظامي، در دوماهه امسال تعداد کشته شدگان تصادفات رانندگي در تهران نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 43 نفر کمتر بوده است

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *