دومین اقدام حمایتی صندوق قرض الحسنه از انجمن بیماران سرطانی یاس کلید خورد

 صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان در سال جاری اقدامات حمایتی خود از انجمن ها و موسسات مردم نهاد حمایتی از بیماران را تداوم و توسعه خواهد داد.
به گزارش سادس به نقل از رویکرد محمدرضا بهنام حسین پور،در مراسم تخصیص ۲میلیارد ریال بودجه برای اعطای وام درمانی به افراد تحت پوشش انجمن حمایت از بیماران سرطانی یاس کرمان ضمن اعلام این مطلب گفت: صندوق قرض الحسنه همکاری مطلوب و تعامل سازنده و موثری را با انجمن های حمایتی از بیماران در سراسر کشور سامان داده است که همکاری با انجمن یاس نمونه ای مناسب از این نوع همکاری هاست.
وی در نشست مشترکی که با حضوردکتر بهاء الدینی مدیرعامل، دکتر عبدی و جمشیدی، اعضای هیات مدیره و همچنین لک زاده، رییس حوزه ۵۹ بانک پارسیان در محل این انجمن برگزار شد، ضمن تقدیر از همکاری و تعامل مطلوب انجمن حمایت از بیماران یاس با صندوق قرض الحسنه پارسیان، بر ضرورت تداوم همکاری ها به نفع بیماران دردمند تاکید کرد و گفت: جای خرسندی است که در ماه مبارک رمضان که ماه ضیافت الهی و موسم شمول و فراگیری الطاف خداوندی است، برای توسعه و تداوم همکاری ها در مسیر کمک به بیماران این استان گردهم آمده ایم.
دکتر بهاءالدینی، مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران عطر یاس نیز در این نشست از صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان به دلیل حمایت تسهیلاتی از بیماران تحت پوشش انجمن تشکر کرد و گفت: تخصیص ۲میلیارد ریال بودجه برای اعطای وام به بیماران سرطانی تحت پوشش انجمن در سال گذشته توانست یاریگر بسیاری از این بیماران باشد و موجبات رضایت آنان را فراهم کند.
وی همچنین تخصیص دوباره بودجه ۲ میلیارد ریالی برای اعطای وام در سال ۹۵ از سوی صندوق را گام سازنده دیگری ارزیابی کرد که نشان از تداوم و تحکیم روابط فی مابین انجمن یاس کرمان و صندوق قرض الحسنه پارسیان دارد.
مدیر عامل انجمن یاس کرمان همچنین به اقدامات توسعه ای بخش پیشگیری و درمان سرطان که توسط انجمن حمایتی یاس در استان کرمان صورت گرفته اشاره کرد و گفت: در حال حاضر انجمن به طور همزمان احداث مهمانسرا برای پذیرایی از خانواده بیماران تحت درمان در مرکز استان و ساخت کلینیک غربالگری و پیشگیری از سرطان را در کرمان آغاز کرده است که این پروژه ها بیش از ۴۰درصد پیشرفت داشته اند.
مدیر عامل انجمن یاس در ادامه به دیگر اقدامات این انجمن برای تسهیل روند درمان بیماران تحت پوشش و سرطانی استان اشاره کرد و گفت: انجمن یاس در دو بیمارستان شهید باهنر و مهندس افضلی پور که محل درمان بیماران سرطانی بزرگسال و خردسال در استان هستند اقدام به تجهیز و تامین امکانات برودتی و دیگر ابزارهای بستری و درمان نموده است.
پس از آن مدیر عامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان در معیت اعضای انجمن یاس از دو بیمارستان شهید باهنر و مهندس افضلی پور بازدید نمود و با برخی از بیماران این بیمارستان که از تسهیلات درمان صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان بهره مند شده بودند هم صحبت شد و از آنان عیادت کرد.
قریب به اتفاق این بیماران مراتب سپاس و قدردانی خود را از صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان بابت اعطای وام درمان اعلام کردند.
در این جریان این بازدید، همچنین به پاس همکاری صمیمانه صندوق با این انجمن در طول دو سال، لوح تقدیری به صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان اهدا شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *