دستگيري آدم رباي يك ميليون دلاري در شيراز

فرمانده انتظامي استان گفت: با تلاش مأموران پليس آگاهي، آدم ربايي كه جوان 22 ساله را گروگان گرفته و تقاضاي يك ميليون دلار از خانواده وي كرده بود، دستگير و فرد ربوده شده نيز آزاد شد.

 به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “احمد علي گودرزي” در جمع اصحاب رسانه، بيان كرد: مأموران پليس آگاهي استان از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 در جريان وقوع يك فقره آدم ربايي در شمال شيراز قرار گرفتند.

وي ادامه داد: بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و در بررسي هاي انجام شده مشخص شد كه آدم ربايان فردي 22 ساله را با استفاده از يك دستگاه خودرو پرايد در مقابل منزلش گروگان گرفته و متواري شده اند.

فرمانده انتظامي استان فارس تصريح كرد: آدم ربايان از طريق خطوط تلفن متفاوت با پدر فرد ربوده شده تماس گرفته و تقاضاي مبلغ يك ميليون دلار در قبال آزادي فرزندش را مي كنند.

گودرزي افزود: تحقيقات كارآگاهان پليس آگاهي در اين زمينه آغاز شد تا اينكه در نهايت يك نفر از اعضاي باند شناسايي و دستگير و فرد گروگان كه در كوه هاي اطراف شيراز نگهداري مي شد، آزاد و به جمع خانواده بازگشت.

وي با بيان اينكه تلاش براي شناسايي و دستگيري ساير اعضاي اين باند ادامه دارد، افزود: فرد دستگير شده فاقد سابقه كيفري بوده و انگيزه خود از اين اقدام را اخاذي از پدر اين خانواده اعلام كرده است.

كشف 2 تن مواد مخدر از ابتداي تير ماه سال جاري تا كنون

فرمانده انتظامي استان فارس در بخش ديگري از سخنان خود گفت: از ابتداي تيرماه سال جاري تاکنون 63 طرح كنترل محورهاي مواصلاتي در استان اجرا كه در نتيجه مأموران انتظامي شهرستان‌هاي شيراز، فيروزآباد، فراشبند، خرمبيد، ممسني، داراب و لامرد موفق به كشف دو تن ترياك شده اند.

گودرزي گفت: در يكي از مهمترين اين عمليات ها مأموران انتظامي شهرستان فيروزآباد با توقيف دو دستگاه خودرو زانتيا در محور فيروزآباد – عسلويه، حدود يك تن ترياك كشف كردند.

وي ادامه داد: در اين عمليات ها 11 نفر از عناصر اصلي دستگير، يك  قاچاقچي در درگيري مسلحانه با مأموران زخمي و يك تن از قاچاقچيان به هلاكت رسيده است.

دستگيري سارقان اماكن تاريخي در شيراز

فرمانده انتظامي استان فارس در ادامه به دستگيري سارقان اماكن تاريخي اشاره و تصريح کرد: از طريق يگان حفاظت سازمان ميراث فرهنگي به پليس اطلاع داده شد كه مسجد نصير الملك در شيراز مورد سرقت قرار گرفته و سارقان تعدادي از كاشي هاي منقوش اين نماي تاريخي را به سرقت برده اند.

گودرزي افزود: بلافاصله اقدامات فني و اطلاعاتي پليس در اين زمينه آغاز و در اين راستا دو متهم شناسايي و دستگير شدند.

وي با بيان اينكه متهمان در تحقيقات انجام شده به 10 فقره سرقت از منازل و اماكن تاريخي اقرار كردند، افزود: در اين راستا يك نفر خريدار اموال مسروقه نيز دستگير و سه عدد كاشي به سرقت رفته از آنان نيز كشف شده است.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *