ناپایداری هوا و احتمال وقوع سیلاب در گلستان/ مسافران از توقف در حاشیه جاده‌ها خودداری کنند

اداره کل هواشناسی استان نسبت به ناپایداری هوا، رگبار و رعد و برق و احتمال وقوع سیلاب در سطح استان طی ۴۸ ساعت آینده هشدار داد.

به گزارش سادس یه نقل ازپایگاه خبری پلیس،‌ اداره کل هواشناسی استان گلستان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طی ۴۸ ساعت آینده، هوای استان تحت تاثیر سامانه ناپایدار قرار می گیرد و احتمال وقوع رگبار، رعد و برق و طوفانی شدن دریا وجود دارد.

در این اطلاعیه آمده است: با ناپایداری هوا، احتمال وقوع سیلاب در سطح استان وجود دارد.

رئیس پلیس ‌راه فرماندهی انتظامی استان گلستان نیز با اشاره به اعلام اداره کل هواشناسی استان نسبت به وقوع سیلاب به رانندگان به خصوص مسافران توصیه کرد از توقف در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

سرهنگ علی عبدی، گفت: با نزدیک‌تر شدن به تعطیلات عید سعید فطر و افزایش تردد و عبور و مرور، ‌رانندگان باید نکات ایمنی را رعایت و به هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

وی از آماده‌ باش صددرصد پلیس‌ راه در تعطیلات عید سعید فطر خبر داد و افزود: پلیس ‌راه گلستان برای انضباط ترافیکی و خدمات رسانی به مسافران در آماده باش کامل است.

رئیس پلیس ‌راه فرماندهی انتظامی گلستان، خاطرنشان کرد: در اجرای طرح انتظامی و ترافیکی عید سعید فطر با تخلفات رانندگی، به خصوص تخلفات حادثه ساز برابر قانون برخورد و خودرو‌های متخلف به پارکینگ منتقل خواهد شد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *