تاکيد بر تنظيم سند جامع ساماندهي طرح دريا

فرمانده انتظامي استان از تمهيدات ويژه ترافيکي و انتظامي پليس براي تعطيلات عيد سعيد فطر خبر داد و بر تنظيم سند جامع ساماندهي طرح دريا تاکيد کرد.

 به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس،سردار”سيد محمود ميرفيضي” فرمانده انتظامي استان در جلسه ستاد اجرايي طرح هاي ساماندهي دريا با حضور استاندار مازندران ضمن اشاره به وجود روستاهاي فراوان در نزديکي طرح هاي سالم سازي دريا ،گفت: بايد سند جامع ساماندهي طرح دريا تنظيم شود و ساحل نشينان را در منافع طرح هاي دريا شريک کنيم تا همکاري خوبي با دستگاه هاي اجرايي و نظارتي داشته باشند.

وي با تاکيد بر آمادگي صددر صدي فرماندهي انتظامي استان براي استقبال از مسافران و گردشگران در اين ايام، افزود: استقرار اکيپ بازرسي، اقدامات تبليغاتي و اطلاع رساني، پيش بيني طرح هاي ويژه ترافيکي و انتظامي در ايام تعطيلات عيد سعيد فطر و پس از ماه مبارک رمضان که با حضور خيل عظيم مسافران از اقصي نقاط کشور رو به رو هستيم در دستور کار قرار دارد.

سردار ميرفيضي با اشاره به نبود نظارت بر مجريان طرح هاي دريا، گفت: اين نظارت بايد شامل همه مديران باشد تا شاهد مشکلاتي در طرح ها نباشيم.

وي بيان کرد: با هماهنگي مسئولان شهرستان ها در تمامي اين شهرها يک نماينده به نيروي انتظامي معرفي شود تا در صورت نياز، هماهنگي هاي لازم با او انجام شود.

فرمانده انتظامي استان مازندران در پايان خاطرنشان کرد :براساس آخرين اقدامات و بازديدهاي انجام شده، 51 نقطه حادثه خيز دسترسي به دريا در مازندران بايد بسته شود که هنوز اقدامي در اين زمينه صورت نگرفته است.

تقدير استاندار از خدمات پليس در تامين امنيت سواحل دريا

در ادامه اين جلسه “ربيع فلاح ” استاندار مازندران از کاهش 63 درصدي غريق در دو سال گذشته خبر داد و گفت :با تشکيل ستاد اجرايي طرح ‌هاي دريا در شهرستان‌ها و تقسيم کار مشخصي در اين زمينه بايد بر نقاط حادثه‌خيز دريا مديريت و نظارت جدي شود.
فلاح از خدمات نيروي انتظامي و درياباني در ايجاد امنيت در ساحل و دريا قدرداني کرد و گفت: همه بايد احساس کنيم که شهروندان و مسافران از خانواده خودمان هستند و راضي نمي‌شويم مشکلي براي آنها ايجاد شود.
استاندار مازندران خطاب به فرمانداران و مجريان طرح دريا بر مديريت کامل بر طرح‌هاي دريا تأکيد کرد و گفت: نبايد اتفاقي بر اثر سهل‌انگاري اتفاق بيفتد که غير قابل برگشت باشد.
وي تصريح کرد:در مازندران همسويي و هم افزايي خوبي در دستگاههاي اجرايي وجود دارد در اين راستا مديريت منسجم ، هماهنگ و با تقسيم كار مشخص مي تواند زمينه ارائه خدمات بهتر را به مسافرين فراهم كند.
استاندار مازندران ادامه داد:همه بايد تلاش كنيم تا بستر نشاط، آرامش و حفظ جان مسافرين فراهم شود.
وي خواستار حضور جدي تر صدا و سيما و دستگاه هاي فرهنگي در زمينه طرح هاي ساماندهي دريا شد و گفت :نجات 2 هزار نفر از غرق شدن در سال گذشته جاي تقدير دارد و م معتقديم حتي يك نفر غرقي هم زياد است.
در اين جلسه”يونسي” معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري مازندران،” تقوي فرد ” رئيس كل دادگستري مازندران ، سردار “ميرفيضي” فرمانده انتظامي مازندران،جمعي از فرمانداران و مسئولان كميته هاي طرح ساماندهي دريا به بيان نظرات و گزارش در مورد اجراي طرح پرداختند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *