تأکید اعضای هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران بر ارائه بهینه خدمات ارزی

  محمدحسین مهرانی و احتشام فلاح‌فر اعضای هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران در نشست مشترک با مسئولان واحدهای اجرائی این بانک بر ارائه بهینه خدمات ارزی به مشتریان تأکید کردند.
به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران،فلاح‌فر در این نشست گفت: پست بانک‌ایران به یک بانک تخصصی در حوزه IT و ICT تبدیل شده و با توجه به اینکه بخش قبال توجهی از تجهیزات این حوزه‌ها وارداتی است بایستی بتوانیم فعالان این حوزه را با پرداخت تسهیلات و خدمات ارزی مناسب جذب نمائیم.

وی افزود: این اقدامات موجب جلب توجه بیش از پیش مسئولان این حوزه‌ها به پست‌بانک‌ایران شده و ضمن افزایش میزان اعتبار بانک، سهم بیشتری از بازار نیز نصیب آن خواهد شد.
فلاح فر با تأکید بر صلاحیت و اعتبار مشتری تصریح کرد: گام اول اعتبارسنجی و گام دوم نیز داشتن آگاهی و دانش کافی از موضوع‌ها و عملیات ارزی است. از اینرو باید مشتریانی که دارای ریسک اعتباری کمتری هستند را مدنظر قرار دهیم.
مهرانی نیز گفت: با توجه به سازوکارهای جدیدی که در امور ارزی بانک ایجاد شده بایستی با شتاب بیشتری به عرصه بهره‌وری حرکت کرده و از آنجائیکه ظرفیت‌های لازم بانک نزد بانک مرکزی درحال ایجاد است می‌توانیم به نحو مطلوبی از آن استفاده کنیم.
وی تأکید کرد: با توجه به تجارب مجموعه در حوزه‌های مختلف بانکی، انتظار داریم که کاملاً حساب شده حرکت کرده تا هرچه سریعتر به نتیجه مطلوب برسیم.
همچنین محمدرضا رحیمی مدیرامور بین‌الملل و شعب مناطق آزاد در این نشست عنوان کرد: با توجه به پیش‌بینی درآمد ۲۰۰ میلیارد ریالی از واحد ارزی، زیرساخت‌های لازم فراهم شده و بایستی تلاش کنیم خطوط اعتباری مربوطه را اخذ نموده و به سمت بازاریابی مناسب حرکت کنیم.
گفتنی است: در این نشست رؤسای ادارات کل عملیات ارزی، امور شعب و مناطق، بازاریابی و تجهیزمنابع و همچنین مدیر، معاون و رؤسای شعب منطقه دو تهران نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد توضیحات لازم را ارائه کردند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *