اعطای جوایز ۵ میلیاردی جشنواره دعوت با حمایت مالی “به پرداخت ملت”

 جشنواره دعوت با حمایت شرکت ” به پرداخت ملت ” طی ایام ماه مبارک رمضان هر شب در برج میلاد تهران برگزار شده و همزمان، به صورت پخش زنده از شبکه اول صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز نمایش داده می شود.
به گزارش سادس به نقل ازرویکرد این جشنواره که از ۱۷ خرداد ماه سال جاری شروع شده تا ۱۷ تیرماه به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت بصورت روزانه ۱۴ جایزه کمک هزینه سفر زیارتی به ارزش ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به ۱۴ نفر و ۴ دستگاه خودرو (اسپورتیج، دنا، ساندرو، تیبا) به ۴ نفر از برندگان اعطا خواهد کرد که در مجموع در طول ماه رمضان به بیش از ۵ میلیارد ریال خواهد رسید.

اسامی برندگان قرعه کشی روزانه در برنامه زنده تلویزیونی دعوت اعلام می‌شود. بعلاوه، مشتریان می توانند روزانه با مراجعه به بخش اخبار سایت ” به پرداخت ملت ” طی ایام ماه مبارک رمضان ازاعلام نتایج قرعه کشی روز قبل مطلع شوند. البته جوایز این جشنواره در دو گروه روزانه و ویژه (عید سعید فطر) ، اعطا می گردد.

نحوه مشارکت در قرعه‌کشی این گونه است که دارندگان کارتهای عضو شتاب به ازای هر (خرید/تراکنش) ۲۵۰ هزار ریال که توسط پایانه های به پرداخت ملت( کارتخوان های فروشگاهی،درگاه های پرداخت اینترنتی و سامانه کیف همراه) انجام می دهند، در هر روز یک امتیاز کسب نموده و در صورتیکه در همان روز از طریق برنامه موبایلی سکه یک تراکنش/خرید(پرداخت قبض، خرید شارژ) انجام دهند، امتیازات آنها با ضریب ۵ منظور می‌شود. و چنانچه پایانه های فروشگاهی موجب برنده شدن دارندگان کارتهای عضو شتابی شوند، یکصد امتیاز در طرح کیمیا برای آنها لحاظ می شود. و مجموع امتیاز های کسب شده در ایام ماه مبارک رمضان توسط آنان، در قرعه کشی روز عید فطر در نظر گرفته می‌شود.

گفتنی است که این جشنواره فقط برای تراکنشهای انجام شده بر روی درگاه های پرداخت الکترونیکی شرکت به پرداخت ملت، اجرا می گردد که این درگاه ها عبارتند از :

الف : کارتخوانهای فروشگاهی شرکت به پرداخت ملت(Pos)

ب: درگاه های پرداخت اینترنتی (IPG)

پ: سامانه کیف همراه (سکه)

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *