ناکامي آدم ربايان در شرق استان تهران

فرمانده انتظامي استان از دستگيري دو نفر آدم ربا در جريان تلافي خصومت شخصي خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سرهنگ “عبدالرضا ناظري” در تشريح اين خبر گفت: هفتم تير ماه سال جاري، گزارشي در خصوص ربودن فردي 35 ساله در يكي از مغازه هاي موبايل فروشي شهرستان پاکدشت توسط دو نفر با يک دستگاه پژو پارس به پليس گزارش شد که با توجه به اهميت موضوع دستور ويژه پيگيري سريع پرونده صادر شد و تيمي مجرب از پليس شهرستان بررسي موضوع را آغاز كردند.

وي افزود: شاکي که خود را برادر فرد ربوده شده معرفي کرده بود پس از مراجعه به يگان انتظامي اظهار داشت که آدم ربايان با وي تماس تلفني گرفته اند و خواهان تحويل يک دستگاه لب تاپ و گوشي تلفن همراه که حاوي تصاوير دخترخاله آنها است، شدند .

اين مقام ارشد انتظامي تصريح کرد: ماموران پس از بررسي موضوع متوجه منکراتي بودن پرونده شده که در همين رابطه با همکاري شاکي در يک قرار صوري دو متهم اصلي شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه دستگير مي شوند.

رئيس پليس شرق استان تهران اذعان داشت: متهمان در همان لحظات اوليه بازجويي به جرم خود اعتراف و نشاني محل اختفاء فرد ربوده شده را در يک گاوداري واقع در روستاي فيلستان به پليس مي دهند و علت اقدام خود را مزاحمت ناموسي اين فرد براي دختر خاله خود عنوان مي کنند.

ناظري ادامه داد: ماموران بلافاصله فرد ربوده شده را در آدرس اعلامي پيدا و به دليل جراحات ناشي از ضرب و شتم ، وي را به بيمارستان منتقل مي کنند.

فرمانده انتظامي شرق استان تهران از تشکيل پرونده اوليه و تحويل متهمان به مراجع قضائي خبر داد و افزود: نيروي انتظامي به هيچ وجه اجازه نمي دهد تا عده اي هنجارشکني را دستاويزي براي گريز از قانون قرار دهند و در مقابله با آنها مانند سدي مستحکم خواهد ايستاد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *