اعلام نرخ سود تسهیلات بانکی و انواع سپرده های سرمایه گذاری در موسسه اعتباری توسعه

 نرخ سود تسهیلات بانکی حداکثر ۱۸ درصد و انواع سپرده های سرمایه گذاری طبق مصوبه ابلاغی در موسسه اعتباری توسعه تعیین شد.
به گزارش  سادس به نقل از اداره روابط عمومی موسسه اعتباری توسعه،در راستای حمایت از سیاست های بانک مرکزی ج.ا.ا در زمینه هدایت بازار پول و نرخ های سود بانکی و پیرو تایید شورای پول و اعتبار، نرخ سود تسهیلات عقود مشارکتی و غیرمشارکتی به ۱۸ درصد کاهش یافت. گفتنی است که این امر از تاریخ ۱۶/۰۴/۱۳۹۵ در موسسه اعتباری توسعه قابلیت اجرا دارد.

همچنین به استناد مصوبه مورخ ۹ تیرماه ۱۳۹۵ از سوی هیات سرپرستی موسسه توسعه، نرخ سود علی الحساب انواع سپرده های سرمایه گذاری به شرح ذیل اعلام می گردد.

خاطر نشان می سازد سود سپرده‌های کوتاه‌مدت روزشمار(ویژه) در سه‌ماه اول پس از زمان افتتاح، با نرخ ۱۰درصد محاسبه و پس از گذشت مدت زمان مزبور و به شرط رعایت حداقل مانده ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال، مشمول دریافت سود به نرخ ۱۴ درصد می‌شوند.

همچنین در صورت بستن و یا تقلیل پیش از سررسید هر یک از سپرده‌های مدت دار، علاوه بر برگشت مازاد سود واریزی؛ معادل ۰.۵ درصد جریمه فسخ قرارداد نیز اعمال می‌گردد.

به اطلاع مشتریان محترم می رساند سپرده­های سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت ویژه و بلندمدتی که قبل از اول تیر‌ماه سال جاری افتتاح شده‌اند، تا تاریخ انقضای مدت سپرده با همان شرایط توافق‌شده با سپرده‌گذار ادامه یافته و در تاریخ انقضاء بلافاصله با ضوابط حاکم در آن تاریخ تطبیق داده می­شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *