بیش از ٢ میلیون مترمربع فضای درمانی کشور متعلق به سازمان تامین اجتماعی است


معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در مراسم افتتاح بیمارستان شهدای زاگرس ایلام(میلاد٤) گفت: سازمان تامین اجتماعی دردوره مدیریتی فعلی در مسیر طبیعی خدمت رسانی خود قرار گرفته است.

به گزارش سادس، دکترمحمد علی همتی افزود : در حال حاضر این سازمان مسیر خود را پیدا کرده و این حرکت روبه رشد را ادامه می دهد و سه سال است که برنامه‌های عملیاتی خود را مدون کرده است.
وی یادآور شد: تمام تلاش سازمان تامین اجتماعی در حوزه درمان، عدالت در ارائه خدمات، دسترسی بیمه شدگان به خدمات درمانی بیشتر و افزایش کیفیت خدمات درمانی و ارتقا کیفیت خدمات در مسیر افزایش کارایی و بهره وری بهتر است.
همتی تاکید کرد: آنچه که در حال حاضردر سازمان تامین اجتماعی برای خدمت به بیمه شدگان ارائه شده بیش از ٢ میلیون متر مربع فضای درمانی است که سازمان تامین اجتماعی دومین تولید کننده درمان در کشور است.
وی افزود: ٨٠ بیمارستان در سراسر کشور و ٢٨٦ مرکز سرپایی در حال ارائه خدمت به بیمه شدگان هستند و با افتتاح مرکز درمانی خوزستان و ایلام تعداد این بیمارستان ها به ٨٢ مرکز افزایش یافت و ١٠ درصد طرح های بیمارستانی کشور نیز مرتبط با این سازمان است.
همتی یکی از ابعاد مهم خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی را خرید خدمت دانست و گفت: ٤٦ هزار و ٥٠٠ مرکز در سراسر کشور از جمله بیمارستان های دانشگاهی، خیریه و دولتی و قسمت اعظم بیمارستان های خصوصی طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی هستند.
وی افزود: در کنار این خدمات این سازمان در چند مرحله مشخص تئوری های ویژه‌ای آغاز کرده که یکی از آنها حرکت همراه با فناوری اطلاعات و گسترش فناوری و استفاده از آن در مسیر درمان بیمه شدگان است.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: طرح تحول نظام سلامت به عنوان یکی از مهمترین طرح های دولت یازدهم، شرایط خوبی در حوزه سلامت، بهداشت و درمان ایجاد کرد بطوریکه قبل از شروع این طرح سالانه ٣ هزار و ٨٠٠ میلیارد ریال به مراکز طرف قرارداد این سازمان پرداخت می شد که این میزان به ١١ هزار میلیارد ریال افزایش یافت.
همتی ابراز امیدواری کرد با روش های نوین مدیریتی و بصورت هیات مدیره ای این بیمارستان مدیریت خواهد شد و در تلاش است خدمات قابل قبولی را به بیمه شدگان ارائه دهد.
مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام نیز در این مراسم، گفت: افتتاح این مرکز درمانی همواره از مطالبات بحق بیمه شدگان در سطح استان بود که بعد از وقفه چند ساله امروز این امر محقق شد و به بهره برداری رسید.
دکتر کریم لاله ماژین با بیان اینکه نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند رقم بیمه شدگان اصلی، مستمری بگیران و از کارافتادگان در استان ایلام را ۲۸۰ هزار نفر عنوان کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، وی ادامه داد: در بخش درمان غیر مستقیم ، ٣٨٦مرکز خصوصی و غیر خصوصی در استان ایلام طرف قرار داد تامین اجتماعی است.
مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام افزود: بیمارستان شهدای زاگرس تامین اجتماعی ایلام در زمینی به مساحت ۶۵۰۰مترمربع دارای بخش های بستری مردان، زنان، اطفال، اورژانس، درمانگاه، آزمایشگاه، رادیولوژی، زایشگاه، اتاق عمل و ICU است.
گفتنی است، بیمارستان تامین اجتماعی شهدای زاگرس ایلام (میلاد ٤) همزمان با ٦ پروژه درمانی دیگر به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهوری به مناسبت روز جهانی کار و کارگر افتتاح شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *