فالکائو: خط دفاع یوونتوس؟ آتالانتا به آنها دو گل زد


رادامل فالکائو

مهاجم کلمبیایی موناکو درباره تقابل با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا به صحبت پرداخت.

به گزارش سادس به نقل از یوفا، در یکی از بازی‌های جذاب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (چهارشنبه) موناکو و یوونتوس در فرانسه برابر هم به میدان می‌روند.

رادامل فالکائو درباره این بازی گفت: خوشبختانه شرایط خیلی خوبی دارم و کاملا آماده بازی با یوونتوس هستیم. بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرصت بی‌نظیری برای تیم ماست تا توانایی‌هایی خودش را نشان بدهد. با توجه به سنی که در آن قرار دارم، برای من هم این بازی فرصت خوبی است چون شاید دیگر این فرصت را نداشته باشم که در این مرحله از رقابت‌های لیگ قهرمانان بازی کنم.

مهاجم کلمبیایی درباره تیم رقیب به صحبت پرداخت و گفت: یوونتوس تیم قدرتمندی است و مهاجمان خوبی چون پائولو دیبالا و گونسالو ایگواین دارد. علاوه بر آن مدافعان خوبی در تیم یوونتوس است که باعث می‌شود کار ما سخت شود. در مجموع آنها تیمی بزرگ با بازیکنان بزرگ هستند. شما دیدید بارسلونا در دو بازی نتوانست حتی به آنها یک گل بزند. در فوتبال هر چیزی امکان‌پذیر است. آتالانتا هفته پیش دو گل به یوونتوس زد. چرا ما نتوانیم این کار را انجام بدهیم؟

فالکائو در پایان درباره تقابل با جانلویجی بوفون نیز اظهار کرد: گل زدن به بوفون خوشحالی مضاعفی دارد. همه او را ستایش می‌کنیم چون یک دروازه‌بان بزرگ و شاید تکرار نشدنی است. هیچ وقت با او دیدار نداشتم و هنوز به او گل نزدم. اگر این کار را انجام بدهم،‌خیلی خوشحال خواهم شد. این بازی مهمترین بازی فصل ماست و امیدوارم بتوانیم به هدف‌مان برسیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *