اقدام خلاف آیین‌نامه‌ای دختر صفدرحسینی پشت تریبون مجلس

سیده فاطمه حسینی نماینده مردم تهران در جلسه علنی امروز (یکشنبه 13 تیر) خانه ملت، پس از ارائه گزارش وزیر ارتباطات درباره اقتصاد مقاومتی، به  عنوان نماینده منتقد به سخنان وزیر ارتباطات اجازه حضور در پشت تریبون را یافت اما در کمال تعجب نمایندگان به جای طرح انتقادات خود از سخنان وزیر مربوطه، اقدام به قرائت بیانیه‌ای در حمایت از خود، همسر و پدر خود صفدر حسینی کرد. وی این بیانیه را قبلا در اختیار رسانه‌ها قرار داده بود!

علی مطهری که ریاست  جلسه را بر عهده داشت چندین بار نسبت به رفتار خلاف آئین نامه‌ای وی تذکر داد. علی مطهری نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت چندین‌بار خطاب به فاطمه حسینی گفت: لطف کنید در موضوع صحبت کنید. شما باید در مورد گزارش وزیر ارتباطات صحبت کنید، صحبت شما خارج از دستور است.

اما فرزند رئیس برکنار شده صندوق توسعه ملی همچنان به صحبت‌هایش ادامه داد و توجهی به اظهارات نایب رئیس مجلس نداشت.همچنین تعدادی از نمایندگان فهرست امید نیز به این موضوع واکنش نشان دادند.

علی مطهری مجددا با قطع سخنان حسینی گفت: مجبورم نکنید که خودم بلندگو را قطع کنم.

این گزارش می‌افزاید: در حالیکه فاطمه حسینی همچنان قصد ادامه رفتار خلاف آئین‌نامه‌ای خود را داشت و درصدد قرائت ادامه بیانیه‌اش بود، با اعتراض جمع کثیری از نمایندگان مجلس روبرو شد و نهایت وی مجبور به تمکین از مجلس شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *