بیمه دانا غرامت قربانیان واژگونی اتوبوس را پرداخت می کند

 شرکت بیمه دانا غرامت فوت سربازان کشته شده سانحه اخیر را از محل پوشش بیمه حوادث سرنشین مسافر و مازاد بر بیمه شخص ثالث پرداخت می کند .

به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، با عرض تسلیت به خانواده سربازان حادثه اخیرگفت: در پی حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل سربازان پادگان ۰۵ کرمان و کشته شدن شماری از آنها، کارشناسان شعبه کرمان این شرکت با مراجعه به محل حادثه و شرکت مسافربری، صورت وضعیت اتوبوس مورد اشاره را دریافت کرده و اقدامات لازم برای تسهیل در پرداخت غرامت به ذینفان را به عمل آوردند .

مدیر عامل بیمه دانا اعلام کرد: با اداره کل پایانه های استان کرمان در خصوص اعلام خسارت و ارسال مدارک و مستندات مکاتبه لازم صورت گرفته است .

گفتنی است: اتوبوس واژگون شده تحت پوشش بیمه حوادث سرنشین مسافر و مازاد بر بیمه شخص ثالث شعبه کرمان بیمه دانا بوده که طبق تعهدات فی مابین، برای فوت و نقص عضو ۱۹۲.۰۰۰.۰۰۰ ریال و هزینه پزشکی ۱۹.۲۰۰.۰۰۰ ریال به خانواده قربانیان و مصدومان سانحه پرداخت خواهد شد .

دکتر صادق در پایان با آرزوی صبر برای خانواده های کشته شدگان این حادثه خاطر نشان کرد: ذی نفعان می توانند در اسرع وقت برای دریافت خسارات مورد نظر به شعبه کرمان این شرکت مراجعه کنند .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *