برخورد با مخلان نظم و امنیت در چهارشنبه آخرسال/ توقیف خودروهای مزاحم تا پایان تعطیلات نوروز

فرمانده نیروی انتظامی گفت:با هماهنگی قضایی، با مخلان نظم و امنیت در چهارشنبه آخرسال قطعا برخورد می شود و خودروهای مزاحم نیز تا پایان تعطیلات نوروز توقیف می شوند.

سردار “حسین اشتری” در یازدهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در جمع خبرنگاران به راه اندازی قرارگاه نوروزی در نیروی انتظامی برای ایام نوروز و بعد از تعطیلات اشاره کرد و گفت: امیدواریم که در این ایام باقی مانده از سال با همت همکاران و هماهنگی مردم بتوانیم برنامه های خوبی داشته باشیم .

وی با اشاره به چهارشنبه آخرسال به شهروندان هشدار داد که در این ایام فرزندان خود را مراقبت و کنترل کنند ضمن اینکه با تولید و توزیع کنندگان مواد محترقه آسیب زا نیز طبق قانون، برخورد می شود .

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: باید همزمان با اجرای این گونه برنامه ها نظیر چهارشنبه آخرسال و … ، آسایش و آرامش مردم نیز مدنظر قرار بگیرد.

سردار اشتری تصریح کرد: خودروهایی که برای مردم باعث ایجاد نگرانی و مزاحمت می شوند تا بعد از تعطیلات نوروز توقیف می شوند. امیدواریم که مردم در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.

فرمانده ناجا تصریح کرد: کسانی که تخلف می کنند طبق قانون و قطعا با هماهنگی قضایی با آنها برخورد می شود و تا بعد از تعطیلات نوروز در خدمت آنها خواهیم بود.

وی تصریح کرد: به هیچ عنوان نباید کاری انجام شود که رفت و آمد مردم را دچار مشکل کند؛ پلیس همچنین با کسانی که در اتوبان ها با نقض قوانین راهنمایی و رانندگی، مرتکب تخلف می شوند برخورد می کند .

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: آسیب های که در چهارشنبه آخر سال به برخی از جوانان وارد می شود بسیار نگران کننده است ؛ مایل هستیم چند روز آینده از سال به خوبی سپری شود تا با آسایش وارد سال جدید شویم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به همایش امروز پلیس راهور، گفت: در این همایش برنامه های ایام نوروز و سال آینده مرور و بررسی شد و همکاران ما طی روزهای آینده آماده هستند که کار خود را آغاز کنند .

سردار اشتری تأکید کرد: انتظار ما این است که مردم هم با پلیس راه و راهور همکاری های لازم را داشته باشند.

وی به تعطیلات نوروزی و آغاز سفرهای شهروندان اشاره کرد و گفت: همکاران ما آمادگی لازم دارند که با جرایم برخورد پیشگیرانه صورت بگیرد، ضمن اینکه مردم نیز اگر حرکت مشکوکی دیدند حتما با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

فرمانده نیروی انتظامی به قرارگاه نوروزی امام علی (ع) پرداخت و افزود: همچنین قرارگاه های فرعی نظیر راهنمایی و رانندگی ، سرقت و … در ایام نوروز فعال و آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *