مدیریت شعب استان تهران بالاترین سرانه جذب منابع را به خود اختصاص داد

سلطانیان مدیر شعب استان تهران بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن ارزیابي و بررسي آمار عملکرد شعب، در حوزه هاي مختلف فعاليت هاي بانکي تا پايان سال ۹۵، پنج شعبه برتر استان در زمينه جذب منابع، کنترل مصارف و كاهش ميزان مطالبات را معرفي نمود.
به گزارش سادس به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، سلطانيان با اشاره به اهميت بازاريابي در جذب منابع قرض الحسنه بيان داشت: جذب منابع پايدار با جلب رضايت مشتريان و ترغيب آنان براي افتتاح حساب و سپرده گذاري شروع مي شود.
وی با تاکید به تاثیر رعایت اصول مشتري مداري در ايجاد انگيزه براي استفاده از محصولات و خدمات بانک افزود: کيفيت فرآيند امور، وضعيت مکان ارائه خدمات، تنوع در خدمات قابل ارائه و غيره نقش بسزايي در جذب مشتري دارد، اما آنچه كه بيشتر از همه موجب انگيزه براي افتتاح حساب در مراجعين مي شود نوع برخورد و رفتار كاركنان است كه در اين راستا تلاش شده تا تمامي همكاران ما در صف و ستاد براساس اصول اخلاقي و رفتار حرفه اي بانكداري عمل نمايند.
مدیر شعب استان تهران در رابطه با ارزیابی و بررسی آمار عملکرد شعب در سال ۹۵ و مقايسه آن با سال گذشته اظهار داشت: شعب شهرآرا(کد۳۰۱۳)، فاطمي(کد ۳۰۱۵)، بلوار ابوذر(کد ۳۰۱۹)، شكوفه(كد ۳۰۰۴) و شهريار(كد ۵۲۱۲) با توجه به شاخص هاي جذب منابع، ميزان تحقق اهداف تعيين شده براي سال ۹۵، نسبت مصارف به منابع، نسبت مطالبات به مصارف، تعداد حساب هاي افتتاح شده، رشد بانكداري الكترونيك و … در زمره شعب برتر استان تهران قرار گرفته اند.
سلطانیان در خصوص تفاهمنامه های تعاملات بانکی با شرکت ها و سازمان های خصوصي و دولتي در سال ۹۵ خاطرنشان کرد: در سال گذشته با اقدامات موثر و مطلوب بازاريابي صورت گرفته ۱۳۵ تفاهمنامه همکاري در قالب حمايتي و اعتبار در حساب جاري منعقد و بالغ بر ۱۲۴۵ ميليارد ريال منابع قرض الحسنه جذب شده است.
وی ادامه داد: استان تهران با ۲۵ شعبه و ۲ باجه فعال در سال ۹۵ توانسته است تعداد ۳۷ هزارو ۲۶۳ حساب قرض الحسنه افتتاح نماید و بالغ بر ۵۴ هزار ۵۵۳ فقره تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کند و همچنین داراي بيشترين سرانه منابع شعب (۲۶۸ ميليارد ريال) و بالاترين سرانه منابع پرسنل (۵۷ ميليارد ريال ) بين استانهاي کشور نيز مي باشد.
شایان ذکر است، بیشترین تعداد پرداخت تسهیلات ازدواج در بانک قرض الحسنه مهر ايران مربوط به مديريت شعب استان تهران مي باشد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *