دستگيري سارق طلافروشي با 4 ميليارد طلاي مسروقه

فرمانده انتظامي شهرستان “خميني شهر” از دستگيري يك سارق حرفه اي طلافروشي و كشف چهار كيلو و 200 گرم طلاي سرقتي خبر داد.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سرهنگ “خسرو احمدي” اظهار داشت: در پي سرقت از يك طلافروشي در يكي از استان هاي كشور و فرار سارق به يكي از محلات شهرستان “خميني شهر” دستگيري وي در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با انجام يكسري كارهاي تخصصي و اطمينان از حضور سارق در منزل پدري و پس از هماهنگي با مقام قضائي به محل اعزام شدند.

سرهنگ احمدي بيان داشت: متهم در يك عمليات غافلگيرانه دستگير شد و به سرقت از يك مغازه طلا فروشي در يكي از استان هاي كشور اعتراف كرد.

احمدي، تصريح كرد: در بازرسي از منزل پدري متهم، چهار كيلو و 200 گرم طلا به ارزش چهار ميليارد و 536 ميليون ريال و 144 عدد سكه پارسيان كشف شد.

اين مقام انتظامي ضمن اشاره به اين كه در اين خصوص يك نفر مالخر اموال مسروقه نيز دستگير شد، ادامه داد: براي سارق، پدرسارق و مالخر اموال نيز پرونده تشكيل شد و هر سه متهم جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر در پايان به طلافروشان توصيه كرد: مغازه خود را به سيستم هاي پيشرفته و به روز پيشگيري از سرقت مجهز كنيد و از افرادي که خود را وابسته به ارگان ها و ادارات دولتي معرفي مي کنند، کارت شناسايي معتبر درخواست کنيد و موارد مشکوک را به سرعت با 110 در ميان بگذاريد

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *