نيروي انتظامي کارنامه بسيار درخشاني در نظام مقدس جمهوري اسلامي دارد

نماينده ولي فقيه و امام جمعه استان گفت:نيروي انتظامي کارنامه بسيار درخشاني در نظام مقدس جمهوري اسلامي دارد و مدال افتخاري که فرماندهي کل قوا به خاطر خدمات ارزنده اي که در عرصه هاي مختلف داشتيد به شما مجاهدان في سبيل ا.. خطاب کرده يک ذخيره الهي و معنوي است.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس،آيت ا… “محمدنقي لطفي” در ديدار با فرمانده انتظامي استان ايلام يادآور شد: امروز در کشور يک امنيت مثال زدني داريم که در معرض حسادت نظام سلطه ، کشورهاي متخاصم با ما است که بخش اعظم آن مرهون تلاش ها و فداکاري هاي شما عزيزان نيروي انتظامي چه در بحث مبارزه با قاچاقچيان مبارزه با مواد مخدر و چه در بحث حراست از مرزهاي طولاني شرق کشور است.

وي يادآور شد:ما در شرق کشور طولاني ترين مرز را داريم و دشمنان به عنوان يکي از روزنه ها و راه هاي ورود به کشور خيلي آنجا سرمايه گذاري کردند و با ياري خداوند تا به حال نتوانسته اند امنيت اين منطقه را به مخاطره بياندازند.

نماينده ولي فقيه و امام جمعه استان ايلام خاطرنشان کرد:قطعاً با حضور فيزيکي و مقتدرانه نيروي انتظامي و با تلاش و کوشش سربازان گمنام ولي عصر(عج) امروز دشمنان جرأت نمي کنند به مرزهاي کشورمان نزديک شوند.

آيت ا.. لطفي تصريح کرد:در استان ايلام هم با توجه به 420 کيلومتر مرز مشترکي که با کشور بحران زده عراق داريم با حضور مرزداران عزيز و نيروهاي اطلاعاتي و امنيتي خدشه اي به آن وارد نشده و اين از عنايات حضرت ولي عصر(عج) است.

وي به دشمني هاي استکبار جهاني اشاره کرد و افزود: کشور عزيزمان ايران امروز در معرض توطئه هاي بسيار بزرگ است که براي هر کشوري آن را اعمال کنند قطعاً سرنگون خواهد شد اما همين دشمنان اذعان دارند که در مقابل کشور جمهوري اسلامي ايران ناتوانند.

نماينده ولي فقيه و امام جمعه استان ايلام گفت:با ياري خداوند يک حاکميتي در ايران هست که مي تواند در عرصه هاي مختلف پنجه در پنجه قدرتها در همه عرصه ها بيندازد و موفق شود.

وي افزود:اخلاصي که در همه نيروهاي امنيتي به ويژه در نيروي انتظامي است باعث مي شود که دشمن نتواند به اهداف خود براي ضربه زدن امنيتي برسد.

آيت ا.. لطفي با بيان اينکه امروز ما در يک مصاف نابرابر اما قدرتمندانه هستيم، گفت: اين اقتدار نشأت گرفته از هماهنگي بين نيروهاي امنيتي ، نظامي و انتظامي است.

نماينده ولي فقيه و امام جمعه استان ايلام به بحث اقتصاد مقاومتي اشاره کرد و خاطرنشان کرد: اگر اين شعار بخواهد تحقق پيدا کند زمينه امنيتي مي خواهد که يک سرمايه گذاري که مي خواهد کار اقتصادي کند بايد احساس امنيت داشته باشد.

وي گفت: استان ما يک استان غني است و با دارا بودن 3 درصد نفت و 15 درصد گاز کشور ، متأسفانه شرکت هاي چندمليتي در عراق به شدت و سرعت از اين ذخاير مشترک استفاده مي کنند و اگر ما هم که امن ترين مرز را داريم سرمايه گذاري نکنيم متضرر خواهيم شد.

آيت ا.. لطفي به کنگره عظيم اربعين حسيني اشاره کرد و گفت: در طول دو سال که استان ما ميزبان زائران اربعين حسيني بود نيروي انتظامي عالي ترين جلوه هاي خدمات را از خود نشان داد.

وي افزود:در اربعين سال هاي گذشته اگر مشکلاتي هم بود به عدم وجود زير ساخت هاي لازم مخصوصاً راه بر مي گشت و گرنه ما در بحث امنيتي و انتظامي مشکلي نداشتيم که اميد است با همت بيشتر مسئولان کشور اين موضوع برطرف شود تا زائران حسيني با آرامش بيشتري در کنگره عظيم اربعين امسال شرکت کنند.

تحقق شعار مقام معظم رهبري مبناي کار نيروي انتظامي است

سردار “نورعلي ياري” فرمانده انتظامي استان ايلام نيز در اين ديدار گفت:آنچه که به عنوان مبنا و محور کار نيروي انتظامي در سال 95 است تحقق بخشي از شعار محوري مقام معظم رهبري اقتصاد مقاومتي و اقدام و عمل است.

وي افزود: در اين بخش چارچوب کارمان مشخص و مدون است و حوزه هاي مقابله با کالاي قاچاق، مبارزه با جرايم اقتصادي و زمين خواري از اهميت ويژه اي براي پليس برخوردار است.

فرمانده انتظامي استان ايلام يادآور شد: با ياري خداوند ما طرح جامعي را داريم کمربند امنيتي استان را محکم مي کنيم و تحت هيچ شرايطي اجازه نخواهيم داد از ورودي هاي استان کالاي قاچاق ورود پيدا و به پيکره اقتصاد مقاومتي در استان ضربه وارد کند.

سردار ياري در بخش ديگري از سخنان خود به راهپيمايي اربعين حسيني اشاره کردو گفت:يکي از دغدغه هاي جدي مسئولان ناجا سال گذشته در استان بحث اربعين حسيني بود که ما امسال با طرح هاي جامع اطلاعاتي، عملياتي ، ترافيکي و خدماتي را کاملاً داريم مرور مي کنيم تا ايرادات پارسال تکرار نشود.

وي تصريح کرد:در حوزه برون سازماني با استاندار و رئيس شوراي تأمين استان مطرح                     و قرار شد در طول اين هفته جلسات قرارگاه اربعين فعال ، تا با يک برنامه ريزي دقيق ،هماهنگ و منسجم با تفکر بسيجي ، انقلابي و جهادي که مورد تأکيد فرمانده محترم ناجا هم هست به استقبال اربعين حسيني برويم.

فرمانده انتظامي استان ايلام در پايان گفت:يکي ديگر از برنامه هاي پيش روي نيروي انتظامي در استان استمرار طرح امنيت اجتماعي و اخلاقي است که با استفاده از توان پايگاه هاي مقاوت بسيج ،معتمدين و متنفذين استان اين کار پيگيري خواهد شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *