نیروی انتظامی کارنامه بسیار درخشانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان گفت:نیروی انتظامی کارنامه بسیار درخشانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد و مدال افتخاری که فرماندهی کل قوا به خاطر خدمات ارزنده ای که در عرصه های مختلف داشتید به شما مجاهدان فی سبیل ا.. خطاب کرده یک ذخیره الهی و معنوی است.

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس،آیت ا… “محمدنقی لطفی” در دیدار با فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: امروز در کشور یک امنیت مثال زدنی داریم که در معرض حسادت نظام سلطه ، کشورهای متخاصم با ما است که بخش اعظم آن مرهون تلاش ها و فداکاری های شما عزیزان نیروی انتظامی چه در بحث مبارزه با قاچاقچیان مبارزه با مواد مخدر و چه در بحث حراست از مرزهای طولانی شرق کشور است.

وی یادآور شد:ما در شرق کشور طولانی ترین مرز را داریم و دشمنان به عنوان یکی از روزنه ها و راه های ورود به کشور خیلی آنجا سرمایه گذاری کردند و با یاری خداوند تا به حال نتوانسته اند امنیت این منطقه را به مخاطره بیاندازند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان ایلام خاطرنشان کرد:قطعاً با حضور فیزیکی و مقتدرانه نیروی انتظامی و با تلاش و کوشش سربازان گمنام ولی عصر(عج) امروز دشمنان جرأت نمی کنند به مرزهای کشورمان نزدیک شوند.

آیت ا.. لطفی تصریح کرد:در استان ایلام هم با توجه به ۴۲۰ کیلومتر مرز مشترکی که با کشور بحران زده عراق داریم با حضور مرزداران عزیز و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی خدشه ای به آن وارد نشده و این از عنایات حضرت ولی عصر(عج) است.

وی به دشمنی های استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: کشور عزیزمان ایران امروز در معرض توطئه های بسیار بزرگ است که برای هر کشوری آن را اعمال کنند قطعاً سرنگون خواهد شد اما همین دشمنان اذعان دارند که در مقابل کشور جمهوری اسلامی ایران ناتوانند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان ایلام گفت:با یاری خداوند یک حاکمیتی در ایران هست که می تواند در عرصه های مختلف پنجه در پنجه قدرتها در همه عرصه ها بیندازد و موفق شود.

وی افزود:اخلاصی که در همه نیروهای امنیتی به ویژه در نیروی انتظامی است باعث می شود که دشمن نتواند به اهداف خود برای ضربه زدن امنیتی برسد.

آیت ا.. لطفی با بیان اینکه امروز ما در یک مصاف نابرابر اما قدرتمندانه هستیم، گفت: این اقتدار نشأت گرفته از هماهنگی بین نیروهای امنیتی ، نظامی و انتظامی است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان ایلام به بحث اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: اگر این شعار بخواهد تحقق پیدا کند زمینه امنیتی می خواهد که یک سرمایه گذاری که می خواهد کار اقتصادی کند باید احساس امنیت داشته باشد.

وی گفت: استان ما یک استان غنی است و با دارا بودن ۳ درصد نفت و ۱۵ درصد گاز کشور ، متأسفانه شرکت های چندملیتی در عراق به شدت و سرعت از این ذخایر مشترک استفاده می کنند و اگر ما هم که امن ترین مرز را داریم سرمایه گذاری نکنیم متضرر خواهیم شد.

آیت ا.. لطفی به کنگره عظیم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: در طول دو سال که استان ما میزبان زائران اربعین حسینی بود نیروی انتظامی عالی ترین جلوه های خدمات را از خود نشان داد.

وی افزود:در اربعین سال های گذشته اگر مشکلاتی هم بود به عدم وجود زیر ساخت های لازم مخصوصاً راه بر می گشت و گرنه ما در بحث امنیتی و انتظامی مشکلی نداشتیم که امید است با همت بیشتر مسئولان کشور این موضوع برطرف شود تا زائران حسینی با آرامش بیشتری در کنگره عظیم اربعین امسال شرکت کنند.

تحقق شعار مقام معظم رهبری مبنای کار نیروی انتظامی است

سردار “نورعلی یاری” فرمانده انتظامی استان ایلام نیز در این دیدار گفت:آنچه که به عنوان مبنا و محور کار نیروی انتظامی در سال ۹۵ است تحقق بخشی از شعار محوری مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل است.

وی افزود: در این بخش چارچوب کارمان مشخص و مدون است و حوزه های مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با جرایم اقتصادی و زمین خواری از اهمیت ویژه ای برای پلیس برخوردار است.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: با یاری خداوند ما طرح جامعی را داریم کمربند امنیتی استان را محکم می کنیم و تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد از ورودی های استان کالای قاچاق ورود پیدا و به پیکره اقتصاد مقاومتی در استان ضربه وارد کند.

سردار یاری در بخش دیگری از سخنان خود به راهپیمایی اربعین حسینی اشاره کردو گفت:یکی از دغدغه های جدی مسئولان ناجا سال گذشته در استان بحث اربعین حسینی بود که ما امسال با طرح های جامع اطلاعاتی، عملیاتی ، ترافیکی و خدماتی را کاملاً داریم مرور می کنیم تا ایرادات پارسال تکرار نشود.

وی تصریح کرد:در حوزه برون سازمانی با استاندار و رئیس شورای تأمین استان مطرح                     و قرار شد در طول این هفته جلسات قرارگاه اربعین فعال ، تا با یک برنامه ریزی دقیق ،هماهنگ و منسجم با تفکر بسیجی ، انقلابی و جهادی که مورد تأکید فرمانده محترم ناجا هم هست به استقبال اربعین حسینی برویم.

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان گفت:یکی دیگر از برنامه های پیش روی نیروی انتظامی در استان استمرار طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی است که با استفاده از توان پایگاه های مقاوت بسیج ،معتمدین و متنفذین استان این کار پیگیری خواهد شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *