کشف تجهیزات دارویی قاچاق ۶ میلیاردی در آمل

فرمانده انتظامی استان ، از کشف تجهیزات پزشکی و دارویی غیرمجاز قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در شهرستان آمل خبر داد.

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس سردار” سید محمود میرفیضی” ،  گفت : در اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین کنترل کالاهای سلامت محور ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی استان مازندران ، افزود : در اجرای این طرح ، ماموران پلیس آگاهی شهرستان آمل موفق به شناسایی یکی از عاملان تهیه و توزیع انواع تجهیزات پزشکی و دارویی غیر مجاز و قاچاق در این شهرستان شدند .

سردار میر فیضی خاطر نشان کرد : ماموران پس از بررسی های همه جانبه و هماهنگی با مرجع قضائی متهم را در عملیاتی ضربتی حین جابجایی کالاهای قاچاق دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی مازندران ، اظهار داشت : در ادامه این عملیات ماموران با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و ماموران اداره بهداشت شهرستان ، ضمن شناسایی محل نگهداری تجهیزات پزشکی و دارویی توسط متهم که در منزلی متروکه ، خالی از سکنه و غیر بهداشتی بود ، مقادیر قابل توجهی داروی غیر مجاز به همراه تجهیزات پزشکی فاقد استاندارد و بی کیفیت به ارزش ۶ میلیارد ریال کشف کردند .

وی یکی از موانع مهم عدم شکوفایی هر کشوری را قاچاق کالا برشمرد و افزود : پلیس به عنوان یکی از اصلی ترین متولیان امر مقابله با قاچاق کالا نقش مهمی در تحقق اهداف اقتصادی کشور دارد .

به گفته سردار میر فیضی ، امنیت یکی از پایه های مهم اقتصاد به شمار می رود و تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند توسعه امنیت پایدار در برابر تهدیدات اقتصادی به ویژه قاچاق کالا است .

سردار میر فیضی با بیان این که ورود و عرضه کالاهای قاچاق ضمن تهدید سلامت شهروندان منجر به از بین رفتن تولیدات داخلی خواهد شد ، گفت : جلوگیری از ورود این کالاها افزایش اشتغال زایی و ارزش افزوده داخلی را به همراه خواهد داشت و موجب خواهد شد تا عدالت اجتماعی در کشور برقرار شود .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *