کشف تجهيزات دارويي قاچاق 6 ميلياردي در آمل

فرمانده انتظامي استان ، از کشف تجهيزات پزشکي و دارويي غيرمجاز قاچاق به ارزش 6 ميليارد ريال در شهرستان آمل خبر داد.

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس سردار” سيد محمود ميرفيضي” ،  گفت : در اجراي طرح هاي مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنين کنترل کالاهاي سلامت محور ، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت .

فرمانده انتظامي استان مازندران ، افزود : در اجراي اين طرح ، ماموران پليس آگاهي شهرستان آمل موفق به شناسايي يکي از عاملان تهيه و توزيع انواع تجهيزات پزشکي و دارويي غير مجاز و قاچاق در اين شهرستان شدند .

سردار مير فيضي خاطر نشان کرد : ماموران پس از بررسي هاي همه جانبه و هماهنگي با مرجع قضائي متهم را در عملياتي ضربتي حين جابجايي کالاهاي قاچاق دستگير کردند .

فرمانده انتظامي مازندران ، اظهار داشت : در ادامه اين عمليات ماموران با همکاري سربازان گمنام امام زمان (عج) و ماموران اداره بهداشت شهرستان ، ضمن شناسايي محل نگهداري تجهيزات پزشکي و دارويي توسط متهم که در منزلي متروکه ، خالي از سکنه و غير بهداشتي بود ، مقادير قابل توجهي داروي غير مجاز به همراه تجهيزات پزشکي فاقد استاندارد و بي کيفيت به ارزش 6 ميليارد ريال کشف کردند .

وي يکي از موانع مهم عدم شکوفايي هر کشوري را قاچاق کالا برشمرد و افزود : پليس به عنوان يکي از اصلي ترين متوليان امر مقابله با قاچاق کالا نقش مهمي در تحقق اهداف اقتصادي کشور دارد .

به گفته سردار مير فيضي ، امنيت يکي از پايه هاي مهم اقتصاد به شمار مي رود و تحقق اقتصاد مقاومتي نيازمند توسعه امنيت پايدار در برابر تهديدات اقتصادي به ويژه قاچاق کالا است .

سردار مير فيضي با بيان اين که ورود و عرضه کالاهاي قاچاق ضمن تهديد سلامت شهروندان منجر به از بين رفتن توليدات داخلي خواهد شد ، گفت : جلوگيري از ورود اين كالاها افزايش اشتغال زايي و ارزش افزوده داخلي را به همراه خواهد داشت و موجب خواهد شد تا عدالت اجتماعي در كشور برقرار شود .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *