احداث دومین مجموعه فرهنگی و مذهبی منطقه 7

شهردار منطقه 7 از احداث مجموعه فرهنگی مذهبی شهید مدنی در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان ساکن در محلات کم برخوردار منطقه خبر داد.

به گزارش سادس، سعید طلوعی با اعلام این مطلب افزود: در راستای خدمت رسانی به محلات محروم ومتوازن سازی خدمات عمرانی وشهری، احداث مجموعه فرهنگی مذهبی شهید مدنی با رعایت استاندارد های لازم وبرخورداری از کلیۀ امکانات رفاهی وخدماتی را در اولویت کاری منطقه قرار داده ایم.
وی در ادامه تصریح کرد: اصلی ترین مسئله در خصوص بسترسازی نشاط وپویائی جامعه ، ایجاد زیر ساختها و فضاهای متناسب با محیط شهری و برخوردارسازی مناطق محروم از امکانات فرهنگی و مذهبی است که توسعۀ این اماکن می تواند در جلوگیری از بروز ناهنجاری های اجتماعی ومعضلات فرهنگی کارساز و موثر باشد.
شهردار منطقه7 خاطرنشان کرد: این مجموعه فرهنگی مذهبی در زمینی به مساحت 2000 مترمربع و در 11 طبقه در خیابان آیت ا… مدنی تقاطع بزرگراه امام علی (ع) نبش خیابان فتحنایی احداث و به شهروندان خدمات ارائه خواهد کرد.
وی با اشاره به مجموعه فرهنگی مذهبی امام رضا (ع) به عنوان اولین مجموعه فرهنگی مذهبی منطقه، یادآور شد: این مجموعه که در خیابان انقلاب، نبش خیابان شهید نامجو (گرگان) واقع شده است شامل دو طبقه پارکینگ و سه طبقه ساختمان اداری است.
سعید طلوعی تاکید کرد: مجموعه فرهنگی مذهبی امام رضا (ع) با قابلیت‌های ویژه در مساحتی بالغ بر 9هزار و 760 مترمربع در 5 طبقه است که 3 طبقه آن زیرزمین بوده و با کاربری فرهنگی، آموزشی و مذهبی اجرا شده است.
بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7، وی با اشاره به طراحی اسلامی ایرانی این مجموعه، اظهار داشت: ورودی ساختمان مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) نیز به شکل انگشتان دو دست در هم گره شده طراحی شده، که نشانه وحدت است. طرح گنبد این مجموعه معماری خاصی دارد و به‌احترام امام هشتم، به 8 بخش تقسیم شده است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *