آنچلوتی: بایرن با شایستگی و ارائه فوتبال زیبا قهرمان بوندسلیگا شد

سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ تیمش را شایسته کسب عنوان قهرمانی در بوندسلیگا دانست و تأکید کرد که فصل بعد هم هدایت باواریایی‌ها را برعهده خواهد داشت.

به گزارش سادس، به نقل از اسکای اسپورت، بایرن مونیخ در هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا جشنواره گل به راه انداخت و توانست با شش گل برابر میزبانش ولفسبورگ به پیروزی برسد.
شاگردان آنچلوتی با پیروزی که در این دیدار به دست آوردند، سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را نهایی کردند و برای پنجمین فصل پیاپی قهرمان بوندسلیگا شدند.

کارلو آنچلوتی بعد از بازی در گفت‌وگویی که با سایت رسمی باشگاه بایرن داشت، گفت: قبل از هر چیزی باید بگویم که فصل خوبی برای من در بوندسلیگا بود و بایرن مونیخ با شایستگی جام قهرمانی را بالای سر برد. این برای پنجمین فصل پیاپی است که بایرن قهرمان بوندسلیگا می شود و این به خوبی همه چیز را ثابت می کند.

او ادامه داد: فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم. این قهرمانی را به بازیکنان، مدیران و هواداران بایرن مونیخ تبریک می گویم. می خواهم تشکر ویژه ای از این باشگاه خاص داشته باشم و البته تشکری ویژه تر از هواداران که ما را در طول فصل تنها نگذاشتند و همواره حمایت کردند. خوش شانس هستم که در این باشگاه بزرگ و با این بازیکنان بزرگ کار می کنم. با ارائه فوتبال زیبا جام قهرمانی را بالای سر بردیم.

آنچلوتی در پایان سخنان خود درباره این سوال که آیا فصل بعد هم در بایرن مونیخ می ماند، گفت: بله من با بایرن قرارداد دارم و باید تاکید کنم که سران باشگاه از من حمایت می کنند. الان زمان جشن گرفتن و خوشحالی کردن است. می خواهیم بعد از جشن گرفتن خود را به بهترین نحو آماده فصل بعد کنیم.

بایرن مونیخ با هدایت آنچلوتی نتوانست در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی به قهرمانی برسد و قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا نخستین جام او با باواریایی‌ها است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *