شکست سياسي و نظامي صهيونيست ها فرا رسيده است

مشاور عالي فرماندهي معظم کل قوا در جمع مردم استان در راهپيمائي روز قدس در ساري ، گفت: شکسته شدن اسطوره سياسي و نظامي صهيونيست ‌ها فرا رسيده است چرا که آنها در جنگ‌ هاي مختلف شکست خوردند و هم‌ اکنون به طور جدي نگران رشد گروه‌ هاي مقاومت اسلامي در سرزمين فلسطين هستند.

به گزارش سادس ، سردار سرلشکر پاسدار “سيد يحيي رحيم‌صفوي” در جمع روزه‌ داران و راهپيمايان روز قدس شهرستان ساري در مصلي نماز جمعه اين شهرستان اظهار داشت: حدود 68 سال قبل با توطئه دولت خبيث و حمايت آمريکا، 90درصد سرزمين فلسطين که بيشتر آنها را مسلمانان تشکيل مي‌دادند به تصرف رژيم صهيونيست درآمد.

وي افزود:قتل، آوارگي، اسارت، تبعيض نژادي و فريب کاري، نتيجه حدود هفت دهه حمايت قدرت هاي بزرگ از رژيم غاصب صهيونيستي براي مردم فلسطين است.

مشاور ويژه فرماندهي معظم کل قوا با بيان اينکه ايجاد ناامني، تنش و تسلط بر کشورهاي اسلامي هدف تشکيل رژيم صهيونيستي است، گفت: غارت ثروت‌هاي طبيعي ملت‌هاي منطقه و وابستگي دولت‌هاي عربي به آمريکا نتيجه حضور صهيونست‌ها در منطقه و هدف اصلي قيام 68 ساله اسرائيل در فلسطين بوده است. اکنون تروريست‌هاي تفکيري، مردم سوريه و عراق را به شهادت رسانده و 9 ميليون نفر از مردم اين دو کشور را آواره کردند.

وي با اعلام اينکه محصول عملکرد گروهک‌هاي آدم‌کش تروريستي حفظ امنيت و بقاي رژيم ننگين صهيونيستي است، افزود: استکبار جهاني مي‌خواهد با تجزيه کشورهاي عربي، ناامني را به ايران اسلامي بکشاند که با تلاش شهداي مدافع حرم، دشمن در ناامن سازي ايران شکست خورده است.

مشاور عالي فرماندهي معظم کل قوا بيان کرد: کشتار مسلمانان لکه ننگي براي رژيم صهيونيستي است و گروه‌هاي تروريستي به دنبال تجزيه کشورهاي اسلامي هستند.

‌رحيم‌صفوي با اشاره به اينکه تمامي سر منشاء هاي ناامني فعلي در کشورهاي منطقه و اسلامي، رژيم صهيونيستي است، خاطر نشان کرد: صهيونيست‌‎ها فتنه‌گر اصلي در تمامي کشورهاي اسلامي هستند و مانع پيشرفت مي‌شوند.

وي با اشاره به اينکه رژيم صهيونيستي به دنبال ارتباط با ترکيه و آل‌سعود هست، اضافه کرد: يک صدهزار دلار سلاح از سوي آل‌سعود از آمريکا خريداري شد و بر سر مردم يمن فرود آمد اما يک تير به سمت صهيونيست‌ها شليک نشد.

مشاور عالي فرماندهي معظم کل قوا خطاب به مردم گفت: به شما نويد مي‌دهم شکسته شدن اسطوره سياسي و نظامي صهيونيست ‌ها فرا رسيده است و صهيونيست ‌ها در جنگ‌ هاي مختلف شکست خوردند و هم‌ اکنون به طور جدي نگران رشد گروه‌ هاي مقاومت اسلامي در سرزمين فلسطين هستند.

وي تصريح کرد: تنها دولتي که در جهان مرزهاي مشخصي ندارد رژيم صهيونيستي است و تمامي طرح هاي سازش صهيونيست‌ها با گروه‌ هاي مقاومت فلسطين در داخل فلسطين شکست خورده و همچنين صهيونسيت‌ ها براي ديوارسازي و شهرک سازي با مشکلات جدي اقتصادي روبرو هستند. اين درحالي است که سالانه ميلياردها دلار از سوي آمريکا به صهيونست‌ها کمک مي‌شود.

وي با اشاره به اينکه، بسياري از مردم کشورهاي غربي و يهوديان از رژيم صهيونيستي متنفر هستند، خاطرنشان کرد: سرانجام پيروزي با فلسطين است و همان گونه که مقام معظم رهبري فرمودند رژيم صهيونيستي 25 سال آينده را ديگر نخواهند ديد.

مشاور عالي فرماندهي معظم کل قوا ادامه داد: راه کربلا با 200هزار شهيد و 300هزار جانباز ملت ايران اسلامي باز شد و امام راحل فرموده بودند:«راه قدس از کربلا است.»

وي تصريح کرد: مهم‌ترين راهبرد آزادي فلسطين اتحاد مسلمانان است و صهيونيست‌ها با ايجاد ناامني در سوريه مي‌خواهند بر سر شکست‌هاي خود در فلسطين سرپوش بگذارند.

مشاورعالي فرماندهي معظم کل قوا گفت: بسياري از ملت‌هاي عربي دست نشانده صهيونيست‌ ها هستند، مسلح کردن مردم کرانه باختري وظيفه مسلمانان است و اين مسأله کنترل صهيونست ها را از بين مي برد.

سرلشکر رحيم‌صفوي افزود: صهيونيست‌ها در جنگ 33روزه لبنان، 22روزه و 50 روزه نوار غزه شکست خورده و هم‌ اکنون به طور جدي نگران رشد گروه‌ هاي مقاومت اسلامي در سرزمين فلسطين هستند.

وي با بيان اينکه دولت صهيونيستي در تشکيل دولت خالص يهودي و پاکسازي فلسطين با شکست مواجه شده است،گفت: ساختار سياسي دولت صهيونيستي مبتني بر رهبران و احزاب بزرگ صهيونيستي فروريخته و در نتيجه آن تنش‌هاي دائمي سياسي و اقتصادي و امنيتي در اين رژيم جعلي و جنايتکار آشکار شده است.

سرلشکر رحيم‌صفوي ادامه داد: تقويت گروه‌ هاي جهادي در منطقه کرانه باختري که حدود 3 ميليون نفر جمعيت دارد، وظيفه مسلمانان جهان است و محور قرار گرفتن فلسطين به ‌عنوان مسئله اول جهان اسلام براي ملت‌ها و دولت‌ هاي اسلامي از راهبردهاي اصلي رهايي ملت فلسطين از چنگال صهيونيست‌ها است.

وي حذف اقتصاد رژيم صهيونيستي از اقتصاد منطقه‌اي و جهاني و تحريم کالاها و مبادلات تجاري با اين رژيم جعلي و راه‌اندازي جنگ نرم و جنگ رواني عليه اشغالگران فلسطين در فضاي مجازي و شبکه‌هاي اجتماعي بين‌المللي براي ترک فلسطين و تسريع روند مهاجرت معکوس آنها را از ديگر راهبردهاي آزادي فلسطين دانست.

سردار رحيم صفوي در پايان با درود بر مدافعان حرم و10 هزار و 400 شهيد برومند استان مازندران در سال‌هاي دفاع مقدس خطاب به مردم استان، افزود: شما مردم مومن ولايت ‌مدار و با فرهنگ استان مازندران همواره در دفاع از اسلام و مقابله با ظالمان پيشرو و پيش‌گام بوده‌ايد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *