” افتخار ” مدیر عامل موسسه کاسپین شد/معرفی مدیر عامل جدید

ذکریا متحمل از مدیریت عامل کاسپین کنار رفت و افتخاری جایگزین وی شد.
به گزارش سرویس اخبار بانک سادس، پس از برگزاري مجمع عمومي عادی بطور فوق العاده موسسه اعتباري كاسپين كه در تاریخ ٩٦/٠٢/٠٧ برگزار گرديد، سه عضو جديد هيأت مديره جايگزين اعضا مستعفی برای مدت باقیمانده شدند.

بر اين اساس تركيب هيأت مديره موسسه اعتباري كاسپين متشكل از آقايان علي نعيمي، علي ساعي راد، سيد قادر محمدي، عليرضا طاهريان و مرتضي عنايتي مي باشد و آقايان مهدي مقبلي و غلامحسین ملائی به عنوان عضو علي البدل هيأت مديره از طرف سهامداران انتخاب شدند.

اولین جلسه اعضاء هيأت مديره جدید بعد از مجمع تشكيل و علي نعيمي به سمت رئيس هيأت مديره، عليرضا طاهريان به سمت نائب رئيس هيأت مديره و محمد جعفر افتخار را بعنوان مدیرعامل انتخاب کردند.

معرفی مدیر عامل جدید کاسپین
محمد جعفر افتخار مديرعامل سال‌هاي دور بانک يکي از اين بزرگان است. آذرماه سال ۶۵ که بانک تجارت روزهاي سختي را پشت سر مي‌گذاشت مردي ماجراجو و مبارز سکان هدايت آن را برعهده گرفت و تا سال ۷۲ توانست بانک تجارت را به نقطه اوج برساند. اين مرد ريزبين و نکته‌سنج اگرچه اصليت دزفولي دارد اما متولد خيابان اسکندري تهران است و در ميدان خراسان و دروازه دولاب روزگار جواني را پشت سر گذاشت.

وی قبل از انقلاب به استخدام «بانک بين الملل ايران» درآمد که در زمان خود بسيار پيشرفته بود و بعد از انقلاب با بانک ملت ادغام شد.وی پس از آن به عنوان مدير بانک (صادرات) به استان فارس رفت و سال ۶۵ هم به عنوان مديرعامل بانک تجارت منصوب شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *