قتل وحشیانه پدر به دست پسرناخلف

قاتل دندانپزشک مشهدی کسی نبود جز پسر ۳۲‌ ساله‌اش. متهم بر سر مسائل مالی پدرش را به قتل رساند و وانمود کرد که او قربانی دزد شده اما تیزهوشی بازپرس و کارآگاهان دستش را رو کرد.

به گزارش  سادس به نقل ار “جام نیوز”؛  اين جنايت حوالي نيمه‌شب چهارشنبه گذشته در منطقه الهيه مشهد رخ داد. جسد بي‌جان مردي ميانسال داخل خودروي شاسي‌بلند كيا افتاده بود و جاي دست‌كم 31زخم و جراحت عميق روي بدنش ديده مي‌شد. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه اين مرد يكي از دندانپزشكان شهر است كه آن شب علاوه بر او پسرش نيز سوار خودرو بوده كه به‌دليل جراحت راهي بيمارستان شده است.

قاضي سيدجواد حسيني، بازپرس ويژه قتل مشهد كه همراه با تيم بررسي صحنه جرم تشخيص هويت آگاهي در محل حادثه حاضر شده بودند، براي كشف راز جنايت به تحقيقات ميداني پرداختند اما در آن ساعت از شب كسي شاهد جنايت نبود و آنها براي تحقيق از تنها شاهد حادثه راهي بيمارستان شدند. جوان مجروح كه آثار جراحتي عميق روي بازويش به چشم مي‌خورد در تحقيقات اوليه گفت: من و پدرم آن شب راهي خانه يكي از آشنايان شده بوديم تا پدرم بخيه‌هاي لثه‌اش را بكشد.

تا حدود ساعت 11شب آنجا بوديم و بعد سوار ماشين شديم كه به خانه برگرديم. در بين راه، ناگهان فرد ناشناسي كه خودش را به صندلي عقب‌رسانده بود با چاقويي كه در دست داشت، به پدرم حمله كرد. وحشت كرده بودم و نمي‌دانستم كه انگيزه‌اش چيست. چند ضربه به پدرم زد و پس از آن يكي دو ضربه هم به من زد و ساك مرا دزديد و از ماشين پياده شد و فرار كرد. من كه وحشت كرده بودم با برادرم تماس گرفتم و بعد هم به بيمارستان منتقل شدم.

جوان مرموز

اظهارت پسر جوان كمي عجيب به‌نظر مي‌رسيد. خودروي مورد نظر مدل بالا بود و ورود فرد ناشناس به داخل آن به‌راحتي امكان‌پذير نبود. از سوي ديگر روي بدن مقتول اثر دست‌كم 31ضربه چاقو به چشم مي‌خورد و كسي كه قصد سرقت داشته باشد، اينگونه طعمه‌اش را قرباني نمي‌كند. بازپرس حسيني كه به حرف‌هاي پسر جوان مشكوك شده بود، از او پرسيد كه ضارب صورتش باز بود يا نقاب داشت و پسر جوان پاسخ داد كه سر و صورتش را با كلاه و نقاب پوشانده بود.

پس از آن سؤالاتش را ادامه داد و دقايقي بعد پرسيد: ضارب مثل من ريش داشت يا ته ريش؟ و پسر جوان جواب داد: ته‌ريش. لحظاتي بعد نيز بازپرس اين سؤال را مطرح كرد كه ضارب مو داشت يا موهايش ريخته بود و پسر جوان جواب داد كه طاس بود. جواب‌هاي پسر جوان شك بازپرس جنايي را بيشتر كرد، چرا كه اگر قاتل كلاه به سر داشت و نقاب به‌صورتش زده بود، پسر جوان نمي‌توانست ته‌ريش يا موهايش را ببيند. همه اينها باعث شد كه بازپرس حسيني دستور بازداشت پسر جوان را صادر كند كه اين دستور او با واكنش شديد خانواده مقتول روبه‌رو شد.

اعتراف به جنايت

تحقيقات ادامه داشت و بازپرس حسيني و سرهنگ محمدي(رئيس دايره قتل پليس آگاهي مشهد) به همراه كارآگاهان جنايي تلاش مي‌كردند راز اين جنايت را فاش كنند. صبح پنجشنبه درحالي‌كه قرار بود مظنون جنايت براي درمان جراحتش به اتاق عمل منتقل شود، بازپرس پرونده از دكتر رضازاده و دكتر غروبي، 2نفر از متخصصان خبره سالن تشريح پزشكي قانوني درخواست كرد با حضور در بيمارستان زخم پسر جوان را معاينه كنند.

آنها پس از معاينات تخصصي اعلام كردند اين زخم بر اثر خودزني به‌وجود آمده و چاقويي كه مرد دندانپزشك با آن به قتل رسيده با چاقويي كه به بازوي پسر جوان اصابت كرده، فرق دارد. به اين ترتيب بازجويي از پسر جوان از سر گرفته شد و او كه چاره‌اي جز بيان حقيقت نداشت به قتل پدرش اعتراف كرد.

وي گفت: بر سر مسائل مالي تصميم به قتل پدرم گرفتم و حالا به‌شدت پشيمانم. پدرم خيلي هوايم را داشت. برايم آپارتمان خريد و حتي براي خودم و همسرم ماشين خريد اما زياده‌خواهي من و طمع رسيدن به پول باعث شد كه دست به قتل او بزنم. من از چند روز قبل براي قتل پدرم نقشه كشيدم و حتي چند روز قبل‌تر قصد داشتم نقشه‌ام را در باغ‌مان اجرا كنم كه نشد و در نهايت شب حادثه اين نقشه را عملي كردم. با اعترافات متهم، براي او قرار بازداشت صادر شد و تحقيقات تكميلي در اين پرونده ادامه دارد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *