قتل وحشیانه پدر به دست پسرناخلف

قاتل دندانپزشک مشهدی کسی نبود جز پسر ۳۲‌ ساله‌اش. متهم بر سر مسائل مالی پدرش را به قتل رساند و وانمود کرد که او قربانی دزد شده اما تیزهوشی بازپرس و کارآگاهان دستش را رو کرد.

به گزارش  سادس به نقل ار “جام نیوز”؛  این جنایت حوالی نیمه‌شب چهارشنبه گذشته در منطقه الهیه مشهد رخ داد. جسد بی‌جان مردی میانسال داخل خودروی شاسی‌بلند کیا افتاده بود و جای دست‌کم ۳۱زخم و جراحت عمیق روی بدنش دیده می‌شد. بررسی‌ها نشان می‌داد که این مرد یکی از دندانپزشکان شهر است که آن شب علاوه بر او پسرش نیز سوار خودرو بوده که به‌دلیل جراحت راهی بیمارستان شده است.

قاضی سیدجواد حسینی، بازپرس ویژه قتل مشهد که همراه با تیم بررسی صحنه جرم تشخیص هویت آگاهی در محل حادثه حاضر شده بودند، برای کشف راز جنایت به تحقیقات میدانی پرداختند اما در آن ساعت از شب کسی شاهد جنایت نبود و آنها برای تحقیق از تنها شاهد حادثه راهی بیمارستان شدند. جوان مجروح که آثار جراحتی عمیق روی بازویش به چشم می‌خورد در تحقیقات اولیه گفت: من و پدرم آن شب راهی خانه یکی از آشنایان شده بودیم تا پدرم بخیه‌های لثه‌اش را بکشد.

تا حدود ساعت ۱۱شب آنجا بودیم و بعد سوار ماشین شدیم که به خانه برگردیم. در بین راه، ناگهان فرد ناشناسی که خودش را به صندلی عقب‌رسانده بود با چاقویی که در دست داشت، به پدرم حمله کرد. وحشت کرده بودم و نمی‌دانستم که انگیزه‌اش چیست. چند ضربه به پدرم زد و پس از آن یکی دو ضربه هم به من زد و ساک مرا دزدید و از ماشین پیاده شد و فرار کرد. من که وحشت کرده بودم با برادرم تماس گرفتم و بعد هم به بیمارستان منتقل شدم.

جوان مرموز

اظهارت پسر جوان کمی عجیب به‌نظر می‌رسید. خودروی مورد نظر مدل بالا بود و ورود فرد ناشناس به داخل آن به‌راحتی امکان‌پذیر نبود. از سوی دیگر روی بدن مقتول اثر دست‌کم ۳۱ضربه چاقو به چشم می‌خورد و کسی که قصد سرقت داشته باشد، اینگونه طعمه‌اش را قربانی نمی‌کند. بازپرس حسینی که به حرف‌های پسر جوان مشکوک شده بود، از او پرسید که ضارب صورتش باز بود یا نقاب داشت و پسر جوان پاسخ داد که سر و صورتش را با کلاه و نقاب پوشانده بود.

پس از آن سؤالاتش را ادامه داد و دقایقی بعد پرسید: ضارب مثل من ریش داشت یا ته ریش؟ و پسر جوان جواب داد: ته‌ریش. لحظاتی بعد نیز بازپرس این سؤال را مطرح کرد که ضارب مو داشت یا موهایش ریخته بود و پسر جوان جواب داد که طاس بود. جواب‌های پسر جوان شک بازپرس جنایی را بیشتر کرد، چرا که اگر قاتل کلاه به سر داشت و نقاب به‌صورتش زده بود، پسر جوان نمی‌توانست ته‌ریش یا موهایش را ببیند. همه اینها باعث شد که بازپرس حسینی دستور بازداشت پسر جوان را صادر کند که این دستور او با واکنش شدید خانواده مقتول روبه‌رو شد.

اعتراف به جنایت

تحقیقات ادامه داشت و بازپرس حسینی و سرهنگ محمدی(رئیس دایره قتل پلیس آگاهی مشهد) به همراه کارآگاهان جنایی تلاش می‌کردند راز این جنایت را فاش کنند. صبح پنجشنبه درحالی‌که قرار بود مظنون جنایت برای درمان جراحتش به اتاق عمل منتقل شود، بازپرس پرونده از دکتر رضازاده و دکتر غروبی، ۲نفر از متخصصان خبره سالن تشریح پزشکی قانونی درخواست کرد با حضور در بیمارستان زخم پسر جوان را معاینه کنند.

آنها پس از معاینات تخصصی اعلام کردند این زخم بر اثر خودزنی به‌وجود آمده و چاقویی که مرد دندانپزشک با آن به قتل رسیده با چاقویی که به بازوی پسر جوان اصابت کرده، فرق دارد. به این ترتیب بازجویی از پسر جوان از سر گرفته شد و او که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت به قتل پدرش اعتراف کرد.

وی گفت: بر سر مسائل مالی تصمیم به قتل پدرم گرفتم و حالا به‌شدت پشیمانم. پدرم خیلی هوایم را داشت. برایم آپارتمان خرید و حتی برای خودم و همسرم ماشین خرید اما زیاده‌خواهی من و طمع رسیدن به پول باعث شد که دست به قتل او بزنم. من از چند روز قبل برای قتل پدرم نقشه کشیدم و حتی چند روز قبل‌تر قصد داشتم نقشه‌ام را در باغ‌مان اجرا کنم که نشد و در نهایت شب حادثه این نقشه را عملی کردم. با اعترافات متهم، برای او قرار بازداشت صادر شد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *