عضو هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان: نیاز دیدیم مسیر ارائه تشویق‌ها معکوس شود


148663.jpg

عضو هیات مدیره باشگاه فولادخوزستان با اشاره به جریمه ۱۵ درصدی اعضای تیم فولاد به دنبال نتایج ضعیف این تیم، گفت: این جریمه را اعمال تنبیه نمی‌دانیم، چرا که رویکرد مدیریتی باشگاه چنین نبوده است و همیشه سیاست تشویق اعمال شده است ولی اکنون نیاز دیده شد که مسیر ارائه تشویق‌ها معکوس شود.

محمدرضا شریف در گفت‌وگو با سادس، در خصوص جریمه ۱۵ درصدی اعضای تیم فولاد به دنبال نتایج ضعیف این تیم، اظهار کرد: هیات مدیره باشگاه اجماع کرد که این مصوبه ابلاغ شود و هدف این بود که به روند تیم در دو بازی آینده، کمک شود. چنین جریمه‌هایی در باشگاه‌های کشور رایج و در واقع جزو تدبیرهای مدیریتی است.

وی گفت: البته ما از ابتدای فصل، پاداش‌ها را هم اعمال می‌کردیم و شاید جزو معدود باشگاه‌هایی بوده‌ایم که هر موقع مدیریت صلاح دانسته، پاداش‌ها نیز اعمال شده است. مبلغی هم که تاکنون به تیم پرداخت کرده‌ایم، کم نبوده است.

عضو هیات مدیره باشگاه فولادخوزستان افزود: این جریمه را اعمال تنبیه نمی‌دانیم، چرا که رویکرد مدیریتی باشگاه چنین نبوده است و در فصلی که در انتهای آن قرار داریم، همیشه سیاست تشویق اعمال شده و حمایت صورت گرفته است ولی اکنون نیاز دیده شد که مسیر ارائه تشویق‌ها معکوس شود. به هر حال قرار شد برای یک بار در فصل جاری، از ابزار جریمه استفاده کنیم در حالی که تاکنون تمام سیاست‌های باشگاه تشویقی و حمایتی بوده است.

وی در ادامه در خصوص سیاست جدید باشگاه فولاد، خاطرنشان‌کرد: با توجه به تصمیمی که هیات‌مدیره باشگاه گرفته، مدیرعامل باشگاه مکلف شده است که پس از پایان لیگ، فعالیت‌های اجرایی باشگاه را براساس آمار، مستندات و تجزیه و تحلیل‌ها در بخش‌هایی چون نحوه بستن تیم، حواشی آماده شدن آن و اتفاقاتی که رخ داده است، از طریق سایت باشگاه یا اگر لازم شد از طریق رسانه‌ها و برنامه‌های زنده به صورت کاملا شفاف در اختیار مردم بگذارد و بازخوردها را هم دریافت کند که اگر لازم بود آن‌ها را هم پاسخ دهد.

شریف گفت: اگر هم مدیرعامل باشگاه سعی بر این داشته است که در خصوص تیم مصاحبه‌ای انجام ندهد، بیشتر برای حفظ شرایط روحی روانی تیم بوده است، البته کانون‌هایی بوده که خودشان را در جایگاهی دیده‌اند که اظهارنظر داشته‌ باشند، در حالی که اظهارات آن‌ها خام است و چیزی جز تشویش افکار عمومی را در بر نداشته است و گاه به گاه نیز دیده‌ایم که موارد نادرستی بیان می‌شود که این نتیجه خوبی برای فوتبال خوزستان ندارد. به هر حال صلاح دانستیم که در فضای رسانه‌ای کمتر ورود کنیم تا در پایان فصل به صورت مستند و با یک رویکرد علمی همراه با عدد و رقم، کل کارنامه باشگاه را در فصلی که گذشت، در اختیار همه قرار دهیم و مردم بتوانند قضاوت کنند و از همین افکار عمومی نیز برای فصل آینده کمک بگیریم.

وی درباره عملکرد تیم نیز عنوان کرد: در خصوص عملکرد تیم نمی‌توانیم به صورت نقطه‌ای نظر دهیم و باید به صورت پاره‌خطی صحبت کنیم. در کل در این زمینه نیز پس از پایان لیگ و براساس آنالیزی که در حال انجام آن هستیم، می‌توانیم به جمع‌بندی کلی برسیم.

شریف عنوان کرد: ما هفته به هفته آنالیزها را انجام می‌دهیم و هر بازی نیز رصد می‌شود. باشگاه فولاد کمیته فنی دارد و این کمیته، مشاوره‌هایی دارد که هم در درون بدنه و هم در خارج از بدنه باشگاه هستند و این آنالیزها را کاملا بی‌طرفانه انجام می‌دهند. در هر صورت فضای کلی به ما حکم کرد، اجازه دهیم تیم با آرامش کامل و براساس هدایتی که کادر فنی در نظر دارد، کار خود را انجام دهد.

عضو هیات مدیره باشگاه فولادخوزستان گفت: براساس مستندات موجود، مدیریت باشگاه جهت جذب بازیکن، هم در زمان آغاز فصل نقل و انتقالات و هم در نیم‌فصل، بسیار فراتر از وظیفه سازمانی عمل نموده و فراتر از بودجه مصوب اولیه، منابع جدیدی را به این امر اختصاص داده است. همچنین مدیریت باشگاه، امکانات رفاهی خوبی را برای تیم به صورت صد درصدی فراهم کرده و این‌ها براساس مستندات قابل اثبات است.

وی افزود: اگر هم مواردی به صورت مصداقی مطرح می‌شود، بی‌تقوایی است، چرا که بخش مدیریتی باشگاه، هیچ چیزی برای تیم کم نگذاشته و کوتاهی صورت نگرفته است.

شریف همچنین در خصوص ادامه همکاری نعیم سعداوی با این باشگاه برای فصل آینده، عنوان کرد: هنوز فصل تمام نشده است و هر صحبتی در این زمینه، صحبتی خام و غیرحرفه‌ای است، چرا که نباید به صورت نقطه‌ای به موضوع نگاه کنیم و باید تجزیه و تحلیل‌مان را کامل کنیم تا بتوانیم به یک نظر صحیح برسیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *