مرزبانان در صف اول دفاع از آرمان هاي انقلاب / هوشياري و درايت از شاخصه هاي برجسته مرزبانان

فرمانده يگان هاي ويژه ناجا با بيان اينکه هوشياري و درايت از شاخصه هاي برجسته مرزبانان است، گفت: مرزبانان در صف اول دفاع از آرمانهاي انقلاب هستند.

به گزارش  سادس به نقل از پليس ، سردار “حسن کرمي” در جمع کارکنان پاسگاه هاي مرزي جنوب استان سيستان و بلوچستان اظهار كرد: ماه مبارك رمضان فرصتي بسيار استثنايي و مغتنم است تا انسانها خود را مورد ارزيابي معنوي قرار دهند و اگر اين نگاه را نسبت به خود داشته باشند قطعاً جايگاه خود را ارتقاء داده و كاستي ها را جبران خواهند كرد.

وي افزود: اجر خدمت به خلق خدا رضايت خالق را به همراه دارد و هر قدر اين خدمات خالصانه و از روي علاقه باشد خداوند، توان و قدرت فرد را نيز افزايش مي دهد.

فرمانده يگان هاي ويژه ناجا ادامه داد: پليس خدمتگزار همواره بايد در جهت حاکميت نظم و امنيت در جامعه گام بر دارد و ما بايد سعي کنيم که ايمان خود را تقويت و در بالا بردن ايمان مردم نيز تلاش نماييم، زيرا ايمان قوي ترين سلاح است.

کرمي خاطر نشان کرد : با تلاش نيروهاي نظامي، اطلاعاتي و امنيتي و با اجراي طرح انسداد مرزي، شاهد برقراري امنيت قابل قبول و پايدار در مرزها و سرحدات ايران اسلامي در جنوب شرق کشور هستيم.

وي، نيروهاي مرزباني را به دليل شرايط خاص خدمتي، داراي توان بسيار بالا همراه با هوشياري معرفي و عنوان کرد: آنچه که در مناطق مرزي توانسته به نيروهاي جان بر کف مرزباني قدرت و صلابت مضاعف بخشد، روحيه جهادي  و دينداري آنهاست که در نوع خود گشاينده بسياري از مشکلات است.

سردار کرمي خطاب به مرزبانان مطرح کرد: هوشياري شما مرزبانان بسيار مهم است زماني که دشمن ببيند با هوشياري و درايت انجام وظيفه مي کنيم، هم آسيب پذيري را از خود دور کرده ايم و هم دشمن را مايوس و عقب رانده ايم.

گفتني است فرمانده يگان هاي ويژه ناجا در اين بازديد از توان رزمي و عملياتي پاسگاه هاي مرزي و اقدامات و تدابير صورت گرفته بازديد کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *