مرزبانان در صف اول دفاع از آرمان های انقلاب / هوشیاری و درایت از شاخصه های برجسته مرزبانان

فرمانده یگان های ویژه ناجا با بیان اینکه هوشیاری و درایت از شاخصه های برجسته مرزبانان است، گفت: مرزبانان در صف اول دفاع از آرمانهای انقلاب هستند.

به گزارش  سادس به نقل از پلیس ، سردار “حسن کرمی” در جمع کارکنان پاسگاه های مرزی جنوب استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی بسیار استثنایی و مغتنم است تا انسانها خود را مورد ارزیابی معنوی قرار دهند و اگر این نگاه را نسبت به خود داشته باشند قطعاً جایگاه خود را ارتقاء داده و کاستی ها را جبران خواهند کرد.

وی افزود: اجر خدمت به خلق خدا رضایت خالق را به همراه دارد و هر قدر این خدمات خالصانه و از روی علاقه باشد خداوند، توان و قدرت فرد را نیز افزایش می دهد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا ادامه داد: پلیس خدمتگزار همواره باید در جهت حاکمیت نظم و امنیت در جامعه گام بر دارد و ما باید سعی کنیم که ایمان خود را تقویت و در بالا بردن ایمان مردم نیز تلاش نماییم، زیرا ایمان قوی ترین سلاح است.

کرمی خاطر نشان کرد : با تلاش نیروهای نظامی، اطلاعاتی و امنیتی و با اجرای طرح انسداد مرزی، شاهد برقراری امنیت قابل قبول و پایدار در مرزها و سرحدات ایران اسلامی در جنوب شرق کشور هستیم.

وی، نیروهای مرزبانی را به دلیل شرایط خاص خدمتی، دارای توان بسیار بالا همراه با هوشیاری معرفی و عنوان کرد: آنچه که در مناطق مرزی توانسته به نیروهای جان بر کف مرزبانی قدرت و صلابت مضاعف بخشد، روحیه جهادی  و دینداری آنهاست که در نوع خود گشاینده بسیاری از مشکلات است.

سردار کرمی خطاب به مرزبانان مطرح کرد: هوشیاری شما مرزبانان بسیار مهم است زمانی که دشمن ببیند با هوشیاری و درایت انجام وظیفه می کنیم، هم آسیب پذیری را از خود دور کرده ایم و هم دشمن را مایوس و عقب رانده ایم.

گفتنی است فرمانده یگان های ویژه ناجا در این بازدید از توان رزمی و عملیاتی پاسگاه های مرزی و اقدامات و تدابیر صورت گرفته بازدید کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *