برندگان طرح نقد برتر بانک پاسارگاد اعلام شد

 برندگان چهارمین دوره طرح “طرح نقد کنید هدیه بگیرید” که به ابتکار بانک‌پاسارگاد انجام شد، اعلام شد.
به گزارش  سادس به نقل از روابط عمومی بانک‌پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک ضمن اعلام این خبر گفت: پس از اعلام فراخوان چهارمین دوره طرح نقد برتر در آذرماه سال ۱۳۹۴ ، بیش از ۱۰ هزار نقد، نظر و پیشنهاد به دبیرخانه رسید. هیأت داوران ضمن بررسی دقیق تک‌تک نقدها و نظرها، در مجموع ۱۸۰ نقد برتر و سازنده را در ۴ سطح نقدهای طلایی ( ۱۰ نفر ) ، نقره‌ای (۲۰ نفر) ، برنزی ( ۵۰ نفر) و منتخب ( ۱۰۰ نفر) انتخاب کردند. وی در خصوص جوایز این طرح تصریح کرد: به هر یک از برگزیدگان ۴ سطح فوق، به ترتیب ۱۰ میلیون ریال، ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، ۵ میلیون ریال، و یک میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.

وی ادامه داد: این طرح به ابتکار بانک‌پاسارگاد و به دنبال استقبال بسیار خوب هم‌میهنان گرامی از طرح‌های نقد برتر بانک‌پاسارگاد در سال‌های گذشته و طی فراخوانی به مناسبت پایان دهمین سال فعالیت، برای چهارمین سال متوالی، برگزار شد که با استقبالی کم‌نظیر، مواجه شد.
وی افزود: طرح نقد برتر در راستای اعتقاد مدیران این بانک به لزوم گسترش فرهنگ انتقاد و نقدپذیری است. از این‌رو از کلیه پیشنهادها، نقدها و نظرهای هم‌وطنان خود استقبال کرده، تک‌تک آن‌ها را به‌طور دقیق مطالعه و بررسی می‌کنند و ضمن سرلوحه قرار دادن آن، نسبت به اجرایی شدن کلیه پیشنهادها و نقدها در واحدهای مختلف بانک اقدام خواهند کرد.
گفتنی است جوایز برگزیدگان این طرح، به زودی به حساب این عزیزان واریز خواهد شد. اسامی برگزیدگان در سایت بانک‌پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir درج شده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *