کلوپ: رئال و بارسا در لیگ برتر به مشکل می خورند


یورگن کلوپ

سرمربی لیورپول معتقد است سختی لیگ برتر به حدی است که تیم‌های بزرگی همچون رئال و بارسا هم در آن به مشکل می خورند.

به‌ گزارش ‌سادس ‌و ‌به نقل از اکسپرس، فصل برای یورگن کلوپ ۴۹ ساله و باشگاه لیورپول خوب پیش نرفت و آنها اکنون فقط امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هستند. آنها وقتی ۱۳ بازی از ۱۹ بازی ابتدایی خودشان را در لیگ بردند، هوادارانشان را مثل همیشه امیدوار به کسب جام کردند ولی در نهایت با افت بدی که دچار آن شدند، از صدر جدول رده‌بندی فاصله گرفتند و از جام حذفی و اتحادیه هم حذف شدند.

یورگن کلوپ که دو قهرمانی پیاپی با بورسیادورتموند را کسب کرد، در لیگ برتر انگلیس هنوز نتوانسته است به قهرمانی برسد. بیش از ۵۰۰ روز از حضور کلوپ در لیورپول می‌گذرد و او هنوز نتوانسته است یک قهرمانی را به دست بیاورد.

کلوپ درباره این موضوع گفت‌: مطمئن باشید تیم‌های بزرگی همچون رئال مادرید و بارسلونا هم اگر در لیگ برتر انگلیس حضور داشتند، به مشکل می‌خوردند. لیگ برتر بسیار دشوار است چون هیچ چیز در آن مطلق نیست. فشردگی رقابت‌ها بسیار بالاست و خیلی چیزها می‌تواند در بازی‌ها رخ بدهد. هیچ بازی نیست که شما از قبل بدانید قرار است آن را چهار بر صفر پیروز شوید و تیم‌تان را استراحت بدهید و ترکیب دومتان را به میدان بفرستید. دنیای لیگ برتر این نیست. البته در بوندسلیگا نیز چنین شرایطی وجود ندارد، مگر این که تیم شما بایرن مونیخ باشد.

سرمربی آلمانی لیورپول که از نحوه بازی‌های چلسی راضی نیست، درباره صدرنشینی آبی پوشان گفت‌: چلسی فصل خیلی خوبی داشته است ولی آنها در خیلی از بازی‌ها یک بر صفر بردند و کل بازی را دفاع کردند. دو لیگ متفاوت را تجربه کردم و می‌توانم این را بگویم که این لیگ خیلی سخت است. از پپ گواردیولا (سرمربی منچسترسیتی) بپرسید، او هم همین را می‌گوید.

او ادامه‌ داد: برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می‌جنگیم. هنوز امیدواریم و در جایگاه خوبی هم قرار داریم ولی از من نخواهید که پیش‌بینی کنم چون اینجا انگلیس است.

سرمربی لیورپول در پایان صحبت‌هایش خاطر نشان کرد: همیشه به بازیکنانم گفتم موفقیت‌شان ۵۰ درصد به خودشان و ۵۰ درصد دیگر به من بستگی دارد. همیشه گفتم خود بازیکن باید به خود باوری برسد. کریستیانو رونالدو را مثال می‌زنم. او بازیکنی است که همه دوست دارند شبیه او شوند ولی مطمئن باشید که از همه بیشتر تمرین می‌کند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *