کرانچار: دیدار با تراکتورسازی کلید ما برای آسیاست


نخستین تمرین تیم فوتبال سپاهان با سرمربی جدید زلاتکو کرانچار‎

سرمربی سپاهان می گوید از اهمیت دیدار مقابل تراکتورسازی آگاه است. او همچنین گفت که امیر قلعه نویی بهترین مربی دهه اخیر فوتبال ایران است.

به‌ گزارش ‌سادس، دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی در چارچوب هفته‌ بیست و نهم لیگ برتر فوتبال فردا ساعت ۱۸ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

 زلاتکو کرانچار درباره این بازی اظهار کرد: به نظرم نیاز نیست صحبت زیادی درباره بازی فردا بکنیم چون همه می‌دانند مسابقه فردا نقش کلید در رسیدن ما به آسیا را دارد. به همین منظور در تمرینات به بازیکنان درباره اهمیت این دیدار صحبت کردیم.

سرمربی سپاهان افزود: می‌خواهیم مثل قبل روحیه پیروزمندانه خودمان را حفظ کنیم و از امکاناتمان استفاده کنیم. می‌خواهیم بهترین نتیجه‌ در دو دیدار آخرمان را کسب کنیم تا مثل همیشه سپاهان را در تیم‌های بالای جدول ببینیم.

او با بیان اینکه از اهمیت دیدار فردا آگاه است، در ادامه گفت‌: همیشه بازی با تراکتورسازی بازی سختی بوده و تماشاگر پسند از آب درآمده است. آنها روی نیمکت‌شان قلعه‌نویی را در اختیار دارند که به نظر من بهترین مربی دهه اخیر فوتبال ایران است. آنها در حال‌ حاضر در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند و به آسیا صعود کردند.

ادامه‌ دارد…

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *