گواردیولا: شکست دادن یونایتد کار دشواری است


گواردیولا بارسلونا

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی اعتراف کرد شکست دادن تیمی که در ۲۳ بازی قبلی خود در لیگ شکست نخورده است کار آسانی نیست.

به‌ گزارش ‌سادس ‌و ‌به نقل از ساکرنت، منچسترسیتی که تیم چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس است، شب گذشته (پنجشنبه) در خانه برابر منچستریونایتد متوقف شد تا تنها با یک امتیاز  زمین بازی را ترک کند.

پپ گواردیولا بعد از پایان مسابقه ابتدا درباره اتفاقی که در دقایق پایانی رخ داد و مروان فلینی از زمین بازی اخراج شد، به صحبت پرداخت و گفت‌: نمی‌خواهم در نشست خبری درباره کاری که در دقایق پایانی انجام شد صحبتی کنم. آن اتفاق بازی را تغییر نداد. فراموش نکردیم که در بازی با بورنموث، نولیتو به دلیل همین کار از زمین اخراج و سه جلسه از همراهی تیم محروم شد. کسی در آن زمان با من صحبتی نکرد و یا کسی به سراغ داور بازی نرفت. تصمیم، تصمیم داور بوده نه من. درباره داوران صحبتی نخواهم کرد. اگر می‌خواهید درباره تصمیم داوران بدانید، از خودشان سوال کنید. اخراج شدن در فوتبال را دوست ندارم. انتظار دارم در هر بازی تیم‌ها با نفرات کاملی به میدان بروند.

منچسترسیتی در بازی شب گذشته (پنجشنبه) ۶۹ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و ۱۹ شوت به سمت دروازه‌ منچستریونایتد زد. این در حالی بود که یونایتد موقعیت چندان زیادی در این بازی نداشت.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در ادامه‌ گفت‌: برنامه داشتیم که مالکیت توپ را بر عهده داشته باشیم. برای برد بازی کردیم ولی متاسفانه به آنچه که می خواستیم نرسیدیم. حالا باید به بازی‌های پیش‌رو فکر کنیم. برابر تیمی بازی کردیم که در ۲۳ بازی قبلی خود در لیگ شکست نخورده بود. شکست دادن منچستریونایتد آسان نیست. یک امتیاز از این بازی کسب کردیم و همچنان رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ادامه‌ دارد. درست است که در بازی‌های پیش‌رو با تیم‌های بالای جدولی بازی نداریم ولی رقابت‌های دشواری با تیم‌های قعرنشین جدول داریم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *