بختیاری‌زاده: استقلال خوزستان در آسیا آبروداری کرد


57435902.jpg

پیشکسوت فوتبال خوزستان معتقد است اگر استقلال خوزستان در تمام بازی‌های دور مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا شکست هم می‌خورد، نمی‌توانستیم به آن انتقاد کنیم و ایراد بگیریم، چرا که تیمی که هزینه سفر بازی داخلی خود به مشهد را ندارد، چطور می‌خواهد برابر تیم‌های متمول قطری و عربستانی نتیجه بگیرد؟

سیاوش بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با سادس، در خصوص عملکرد استقلال خوزستان در لیگ قهرمان آسیا، اظهار کرد: این تیم در بازی شب گذشته برابر الفتح عربستان مانند تمام دیدارهای قبلی‌اش آبروداری کرد و با تمام نداری و مشکلاتی که دارد و همچنین تمام بی‌توجهی‌هایی که به این نماینده ایران می‌شود، نتیجه خوبی به دست آورد.

وی بیان کرد: باید بدانیم در رقابت‌های آسیایی، استقلال خوزستان نماینده استان نیست، بلکه نماینده ایران است و اگر خواسته این بوده که استاندار و مسوولان، تیم را همراهی و حمایت کنند، اکنون خواسته این است که مسوولان رده بالای ایران از این تیم حمایت کنند ولی متاسفانه حمایتی صورت نگرفته است، تا آن‌جا که در بازی‌های آسیایی، مربی برزیلی این تیم هزینه هتل و غذا را پرداخت می‌کند و واقعا عرق شرم روی پیشانی ما می‌نشاند که به جای این‌که ما تعهدات مالی‌مان را نسبت به این مربی انجام دهیم، او باید هزینه‌های تیم را پرداخت کند.

این مربی فوتبال خاطرنشان‌کرد: تمام بازیکنان استقلال خوزستان از جمله شیخ‌ویسی و بیت‌سعید، فراتر از ایران در رقابت‌های آسیایی کار کرده‌اند و واقعا با بازی‌های خوبی که از خود نشان داده‌اند، آبروداری کرده‌اند. همچنین باید تشکر ویژه‌ای از پورموسوی و کادرش داشته باشیم که با شناخت و آنالیزهای خوبی که از حریفان دارند و همچنین استفاده از تاکتیک‌های مورد نظر، باعث شده‌اند که استقلال خوزستان برابر حریفان آسیایی خود کم نیاورد و حتی سرتر از آن‌ها هم باشد؛ به ویژه در بازی شب گذشته برابر الفتح که سرمربی رقیب بسیار تلاش کرد و تاکتیک‌های مختلفی را به کار برد ولی با هوشیاری بازیکنان استقلال خوزستان و تدابیر کادرفنی، نتوانست کاری انجام دهد و اگرچه استقلال با یک گل از الفتح عقب بود ولی بحرانی با یک سوپرگل که فراتر از ایران و آسیا بود، موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

وی افزود: اگر استقلال خوزستان در تمام بازی‌های دور مقدماتی هم شکست می‌خورد، نمی‌توانستیم به آن انتقاد کنیم و ایراد بگیریم، چرا که تیمی که هزینه سفر بازی داخلی خود به مشهد را ندارد، چطور می‌خواهد برابر تیم‌های متمول قطری و عربستانی نتیجه بگیرد؟ این تیم تا اینجای کار آبروداری کرده است و باید به آن خسته نباشید گفت. امیدوارم در ادامه از این تیم حمایت صورت بگیرد.

بختیاری‌زاده ادامه داد: این تیم مطمئنا از گروه خود صعود می‌کند ولی صعود از مرحله بعدی دیگر با تعصب این بازیکنان شدنی نیست و با توجه به این‌که در مرحله حذفی، رقابت سخت است اگر تیم رها شود، پیش‌بینی صعود نیز سخت می‌شود. ضمن این‌که دست پورموسوی از نظر بازیکن خالی است و در هافبک دفاعی با مشکل مواجه است و نیمکت قوی ندارد. به طور مثال هم اگر خدای ناکرده شیخ‌ویسی دچار مشکل شود، سرمربی نمی‌تواند جایگزینی برای او داشته باشد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *