دورتموند با شکست بایرن فینالیست جام حذفی آلمان شد


بوروسیا دورتموند

بایرن مونیخ با شکست برابر دورتموند نتوانست به فینال جام حذفی آلمان راه پیدا کرد تا شرایط برای کارلو آنچلوتی بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا و ناکامی در رسیدن به فینال جام حذفی بسیار سخت شود.

به گزارش سادس، در نیمه نهایی جام حذفی آلمان یک دیدار برگزار شد که در آن دو تیم قدرتمند و پرستاره بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند به مصاف رفتند.
این دیدار که در آلیانس آره نا برگزار شد در نهایت با نتیجه پیروزی سه بر دو دورتموند به پایان رسید.
بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد اما این دورتموند بود که در دقیقه 19 توسط مارکو رویس و روی اشتباه مارتینس به گل رسید.
این گل دورتموند زیاد دوام نیاورد و مارتینس 9 دقیقه بعد با یک ضربه سر زیبا دروازه دورتموند را باز کرد و کار را به تساوی کشاند.
در حالیکه بازی در نیمه نخست با همین نتیجه در حال پایان یافتن بود مت هوملس توانست گل دوم را برای بایرن مونیخ به ثمر رساند تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسد.
با شروع نیمه دوم دورتموند در حالیکه بایرن مونیخ توپ و میدان را در اختیار داشت توانست در دقیقه 69 توسط اوبامیانگ روی پاس زیبای دمبله به گل برسد و بازی را به تساوی کشاند.
5 دقیقه بعد این بار نوبت به خود دمبله رسید تا دروازه بایرن را باز کند. شاگردان آنچلوتی با دریافت این گل به بازی هجومی روی آوردند اما تلاش آنها در آلیانس آره نا جواب نداد و در نهایت با نتیجه سه بر دو بازی را واگذار کردند تا از صعود به فینال بازمانند.
دورتموند با پیروزی که در این دیدار به دست آورد باید در فینال به مصاف آینتراخت فرانکفورت برود.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *